מפלצת: הבייביסיטר רצח בעינויים ילד בן שש בדרום קליפורניה
גבר בן 41 ממחוז אורנג' הואשם ברצח ובעינויים במות ילד בן 6 בעת שהיה בייביסיטר שלו, לאחר שלכאורה היכה אותו למוות בחתיכת עץ בסוף החודש שעבר

האירוע הטרגי והמזעזע התרחש ב-29 באוגוסט לאחר שהקורבן, שזוהה כצ'אנס קרופורד, סיים את יומו השלישי בכיתה א' והורד במספרה של ארנסט למאר לאב בפלסנטיה בסביבות השעה 18:30. התובעים אמרו שלאב שמר על הילד בזמן שאמו של הילד עבדה במשמרת לילה כעוזרת אחות בבית החולים סנט ג'וזף.

בהודעה לעיתונות, משרד התובע המחוזי של מחוז אורנג' אמר שלאב נהיה אלים כלפי הילד לאחר שלכאורה הרטיב את מכנסיו בפארק מקומי. הרשויות אמרו שמצלמות אבטחה תפסו את בן ה-41 נכנס למספרה שלו בסביבות השעה 23:00 עם "חתיכת עץ גולמי גדולה כשצ'אנס ההססן עוקב אחריו."

 

לאב מואשם בהכאת צ'אנס קרופורד בחתיכת העץ, ואז בשפיכת מי חמצן על הפצעים הפתוחים

 

"לאב מואשם בהכאת תלמיד כיתה א' בחתיכת העץ, ואז שפיכת מי חמצן על הפצעים הפתוחים לפני שהכריח את הילד לעשות שכיבות סמיכה, כפיפות בטן וקפיצות ג'ק," פירטה ההודעה.כשצ'אנס התמוטט, לאב מואשם אז בנשיאתו למיון בבית החולים לילדים של מחוז אורנג' בסביבות השעה 01:30 ב-30 באוגוסט במקום להתקשר ל-911 לעזרה.

"הרופאים ב-CHOC גילו שחלק גדול מהבשר של צ'אנס נעדר מעכוזו, משאיר פצעים פעורים וגלויים, יחד עם המטומה תת-קרומית, נפיחות מוח קיצונית, ופציעות אחרות התואמות טלטול אלים," אמרו התובעים. "לילד הקטן היה גם שבר מחלים בעצם השכמה."

"לראות את בני כך ובמצב שבו היה, במצב קריטי מהרגע שהובא, זה פשוט הורס," אמר ואנס קרופורד, אביו של הילד, "הוא אפילו לא מת בשלווה. הוא מת מוות טרגי וזה לא הוגן."

הילד בן ה-6 מת ב-3 בספטמבר.

שני קמפיינים של GoFundMe, שניתן למצוא כאן וכאן, אורגנו כדי לעזור למשפחה לכסות את עלויות ההלוויה.

"בזמן שחבריו החדשים לכיתה חגגו את סוף השבוע הראשון של כיתה א', מקומו של צ'אנס בכיתה היה ריק בזמן שהוא נלחם על חייו במיטת בית חולים," אמר תובע מחוז אורנג', טוד שפיצר. "אין מילים לתאר את הטרור המוחלט שהילד הקטן הזה נאלץ לסבול - הכל בידיו של מישהו שהיה אמור להגן עליו, לא לענות אותו למוות."

לאב, שהתעקש על חפותו ומוחזק ללא ערבות, הואשם בעבירת רצח, עבירת עינויים ועבירת התעללות בילד שגרמה למוות. אם יורשע בכל האישומים, בן ה-41 עומד בפני עונש מקסימלי של 32 שנות מאסר עד מאסר עולם.

"הוא מפלצת," הוסיף אביו של צ'אנס. "אני מצטער, הוא ראוי למה שמגיע לו. אני אתן לאלוהים לטפל בו."

YOU MIGHT ALSO LIKE