בריאן מיי, הגיטריסט של קווין, איבד שליטה בזרועו לאחר שעבר שבץ
"אני לא רוצה סימפטיה" אומר מיי בן ה77 שעבר שבץ קל בשבוע שעבר שהשאיר אותו זמנית ללא יכולת להשתמש בזרועו השמאלית

הגיטריסט האגדי של קווין, בריאן מיי, חשף כי עבר שבץ קל בשבוע שעבר שהשאיר אותו זמנית ללא יכולת להשתמש בזרועו השמאלית. המוזיקאי בן ה-77,  פנה לרשתות החברתיות ביום רביעי בבוקר כדי לשתף את החדשות עם מעריציו, אומר כי היה ספק שיוכל לנגן בגיטרה שוב לאחר "תקרית הבריאות הקטנה" שלו.

 

בראיין מיי בימים טובים יותר יחד עם פרדי מרקורי ז"ל

"אני כאן כדי להביא לכם כמה חדשות טובות - החדשות הטובות הן שאני יכול לנגן בגיטרה אחרי האירועים של הימים האחרונים," אמר מיי תוך כדי תנועת אצבעותיו בסרטון באינסטגרם. המוזיקאי בן ה-77 פנה לרשתות החברתיות ביום רביעי בבוקר כדי לשתף את החדשות עם מעריציו. "אני אומר זאת כי זה היה בספק מכיוון שאותה תקרית בריאות קטנה שהזכרתי קרתה לפני כשבוע ומה שהם קראו לזה היה שבץ קל. זה היה קצת מפחיד, אני חייב לומר."

מיי אמר כי איבד שליטה בזרועו "באופן פתאומי" במהלך האירוע הבריאותי. מיי אמר למעריציו כי הוא עדיין מסוגל לנגן בגיטרה למרות "תקרית הבריאות הקטנה"/ הוא שיבח את הצוות הרפואי על "הטיפול הנהדר" שלהם, והוסיף, "לא רציתי לומר שום דבר בזמנו כי לא רציתי שום דבר מסביב, אתם יודעים. אני באמת לא רוצה אהדה."

"בבקשה אל תעשו את זה כי זה יסתום את תיבת הדואר הנכנס שלי ואני שונא את זה," הוא התלוצץ. "החדשות הטובות הן שאני בסדר. פשוט עושה מה שאומרים לי, שזה בעיקר כלום. אני מקורקע."

מיי נראה במצב רוח טוב בסרטון, והוסיף כי אסור לו לנהוג או לעלות על מטוס כי זה מסכן את העלאת קצב הלב שלו. "לא מורשה שמטוסים יטוסו מעליי, מה שיגרום לי ללחץ," הוא אמר. "אבל אני בסדר."

הגיטריסט עבר בעיות בריאות בעבר, כולל התקף לב "קרוב מאוד למוות" ב-2020. רופאים גילו שלמיי היו שלושה עורקים חסומים והרוקר הותאם לשלושה תומכנים, שעוזרים לשמור על העורק פתוח. "זה טיפוס ארוך בחזרה," הוא אמר ל-The Times אז. "היו לי סיבוכים בגלל התרופות שאני נוטל, אחת מהן הייתה התפוצצות בטן שכמעט הרגה אותי." "אני לא שותה, אני לא מעשן, אין לי כולסטרול גבוה והתאמנתי במהלך הסיבוב, אז למה זה קרה?" הוא אמר, משתף את הבלבול שלו לגבי האירוע הבריאותי. "לפחות יש לי עכשיו לב שעובד הרבה יותר טוב ממה שהיה."

מיי לא היה בסיבוב הופעות מאז פברואר, כאשר הוא וקווין הופיעו בסיבוב של חמש הופעות ברחבי יפן. הלהקה סיימה את הסיבוב ב-14 בפברואר.

YOU MIGHT ALSO LIKE