הקרנבל של דאונטאון אל.איי חוזר אחרי הפסקה של שש שנים: "הלב והנשמה של לוס אנג'לס"
הפסטיבל שהוגדר כ"הלב והנשמה של לוס אנג'לס" יחזור השנה עם שם חדש ומנהל חדש ויתקיים באוקטובר - עם מוזיקה חיה, קרקס והיאבקות, פעילויות לילדים ואמנות

אחרי הפסקה של שש שנים, הפסטיבל האהוב בדאונטאון לוס אנג'לס הודיע סוף סוף על חזרתו הרשמית - אם כי תחת שם חדש וחבר מועצת העיר החדש.

כעת, הוא נקרא "אורות ליל ברודווי", או Broadway Night Lights, והחגיגה תתקיים ב-12 באוקטובר בין רחוב 3 לרחוב 8.

כפי שידוע עד כה, האירוע יתדהר בשתי במות של מוזיקה חיה וכן הופעות קרקס, קרבות היאבקות, תצוגת מכוניות קלאסיות, גלגל ענק, פעילויות לילדים, מיצגי אמנות ודוכני מזון.

הפסטיבל הגדול של לוס אנג'לס חוזר אחרי שש שנים

תיאטרון לוס אנג'לס, תיאטרון 'פאלאס' ותיאטרון 'מיליון דולר' יפתחו את הדלתות שלהם לציבור, בחינם לחלוטין, בין השעות 3:00 אחר הצהריים ועד חצות – זאת לאירוח הופעות וסיורים.

האירוע המחודש מובל כעת על ידי חבר המועצה קווין דה לאון, שמייצג את DTLA וחלקים מהצד המזרחי וצפון-מזרח לוס אנג'לס.

"אני מתרגש להחזיר את 'אורות ליל ברודווי', פסטיבל שבאמת לוכד את הלב והנשמה של דאונטאון לוס אנג'לס", אמר הפוליטיקאי בהצהרה רשמית. "האירוע הזה חוגג את המגוון התרבותי העשיר של הקהילות שלנו ומאחד אותנו דרך אמנות ואירועי בידור דינמיים".

חזרת הפסטיבל הגיעה כחלק מיוזמת Bringing Back Broadway שמטרתה כמובן להחיות מחדש את אירועי התיאטראות הישנים של העיר. הפסטיבל המקורי הושק בשנת 2014 והתקיים מדי שנה עד 2018.

אך המהדורה של שנת 2019 התבטלה כאשר חבר המועצה שהוביל אז את האירועים, חוסה הואיזר, עבר פשיטה על ידי סוכני FBI שהאשימו אותו אחר כך בקנוניה והתחמקות מתשלומי מס, והכניסו אותו לכלא פדרלי ל-13 שנים.

לכן, האירוע באותה שנה נדחה ל-2020, אלא שאז הקורונה גרמה לכל העולם לעצור לכמה שנים.

עדיין אין מידע על הזמנים המדויקים של הפסטיבל או על פרטים ארגוניים אחרים, אך המידע יתעדכן לקראת האירוע.

YOU MIGHT ALSO LIKE