ואלי לוס אנג'לס: בעל בית דקר חשוד שפרץ לביתו באמצע הלילה
מעט אחרי השעה 4:00 לפנות בוקר, צעיר בשנות ה-20 לחייו נכנס לבית דרך הדלת הקדמית, התעמת עם בתו של בעל הבית - שהגיע ודקר אותו בבטנו

בעל בית בסן פרננדו ואלי דקר חשוד בשנות ה-20 לחייו שפרץ לביתו באמצע הלילה במהלך השבוע האחרון – כך התירה לפרסום משטרת לוס אנג'לס.

לאחר שהחשוד פרץ דרך הדלת הקדמית ממש אחרי השעה 4:00 לפנות בוקר בשכונת וינטקה, הוא תקל בבתו של בעל הבית והתעמת איתה. לאחר מכן, על פי הדיווח של ה-LAPD, החלה הקטטה עם האב, בעל הבית, שדקר את הפורץ בבטנו.

זירת האירוע בה פורץ נדקר בבטנו על ידי בעל הבית

החשוד יצא מהבית וכמה מטרים לאחר מכן קרס ארצה, ואז אותר על ידי המשטרה בגלל שביל דם מהבית שהוביל אליו.

החשוד, שטרם זוהה, נעצר והובהל לבית חולים, שם הוא במצב יציב, כך מסרה המשטרה ל'פוקס ניוז'.

בנו של בעל הבית, יוסף סנטוס, סיפר לחדשות המקומיות כי החשוד ואביו "התעמתו על הדלת. הבחור בסופוו של דבר שבר אותה... אבי פעל בהגנה עצמית... האחיות שלי לקחו שואב אבק והתחילו להכות אותו בראש".

שכן נוסף, טיגראן סרגסיאן, הסכים ש"לכולם יש זכות להגן על עצמם", בטח אחרי שאותו חשוד ניסה לפרוץ לביתו לפני כן.

"החשוד היה בנכס שלי, שמעתי, בלילה" ,הוא אמר לתחנת החדשות. "מישהו הלך על הגג שלי. השכנה שלי ידעה. היא התקשרה אלי בלילה. הטלפון שלי היה בשקט. לא שמעתי, אבל היא הייתה לבד. היא הייתה זקוקה לעזרה. היא התקשרה אלי. יצאתי החוצה, והיא הייתה מאוד מפוחדת".

היו פריצות נוספות לבתים באזור השבוע, כולל בשרמן אוקס וקנוגה פארק, שם תושבים הפחידו חשוד שנמלא מהמקום. שלושה חשודים נעצרו בשוד שרמן אוקס.

"אנו נמשיך בעבודתנו הדחופה להפוך את לוס אנג'לס למקום בטוח יותר ולהילחם בפשע ברחבי העיר", אמרה ראשת עיריית לוס אנג'לס, קרן באס, בהצהרה. "נפגשתי עם תושבי לוס אנג'לס שחיים באזורים שחווים עלייה בפריצות והייתי בתיאום הדוק עם LAPD כשאנחנו נוקטים צעדים לדיכוי הפשע באזורים אלו. על האחראים לפשעים לשאת באחריות, ואני מודה ל-LAPD על עבודתם".

YOU MIGHT ALSO LIKE