אחרי ההצלחה הגדולה: 'רויאל קריביאן' בונה עוד שלוש מגה-אוניות
צי האוניות הענק של החברה המספקת שייט תענוגות עומד להתרחב בלפחות שלוש אוניות עצומות שיהיו בסגנות ה-Icon of the Seas – אשר "שינתה את המשחק בחווית החופשה"

'רויאל קריביאן' מרחיבה את צי האוניות הענק שלה, עם תוכניות לבנות שלוש אוניות נוספות בסגנון Icon of the Seas.

חברת השייט, שכרגע מפעילה 68 אוניות, אמרה השבוע כי היא מתקשרת עם המספנה הפינית Meyer Turku לבניית האוניות הנוספות בסגנון Icon.

העסקה כוללת אופציות לרויאל קריביאן להזמין אונייה רביעית וחמישית. בנוסף לאוניות רויאל קריביאן האחרות, Meyer Turku בנתה את Icon of the Seas, האונייה הגדולה ביותר בעולם, שיצאה למסעה הראשון בינואר.

Icon of the Seas, רויאל קריביאן 

אונייה אחות, בשם Star of the Seas, תפליג מקייפ קנוורל בקיץ 2025. האונייה השלישית מכיתת Icon, שתצא בשנת 2026, עדיין לא קיבלה שם, לפי הצהרה של קבוצת רויאל קריביאן.

נשיא ומנכ"ל קבוצת רויאל קריביאן, ג'ייסון ליברטי, אמר כי החברה הזמינה את האוניות הבאות על סמך התגובה הנלהבת של הלקוחות ל-Icon of the Seas, אונייה כל כך גדולה שהיא מטילה צל על הטיטניק בגודלה.

האונייה במשקל 250,800 טון, מכילה בערך 8,000 אנשים ומציעה עשרות מסעדות, פארקי נושא ו"שכונות".

"בנייה על התנופה המדהימה והתגובה של השוק לשקת Icon of the Seas והתרגשות לקראת אחותה, Star of the Seas, שתגיע ב-2025, אנחנו נרגשים להתחבר שוב עם Meyer Turku כדי להרחיב את רשימת אוניות ה-Icon שלנו ולהמשיך את תוכניות הצמיחה שלנו לעתיד", אמר ליברטי בהצהרה על השותפות החוזרת.

"מאז השקתה, Icon שינתה את המשחק בחוויות חופשה ועלתה על ציפיותינו בן במידת שביעות רצון האורחים ובן בביצועים כלכליים", הוסיף.

Icon of the Seas, רויאל קריביאן 

רויאל קריביאן אמרה שאייקון הוא רק התחלה של מגמה חדשה בשיט.

"ה-Icon הוא שונה מכל דבר שהעולם ראה עד כה, ואנחנו רק מתחילים", אמר מייקל ביילי, נשיא ומנכ"ל רויאל קריביאן אינטרנשיונל, בהצהרה. "אנו מובילים את תעשיית החופשות בפיתוח חוויות חדשות לאורחינו ליצירת זיכרונות לכל החיים, ואנו ממשיכים לחלום ולהתפתח כדי לספק עוד דרכים להירגע ולהתרגש".

בעוד שאייקון הוכיח פופולריות בקרב נוסעי שיט, הוא זכה לזעם של פעילי סביבה, שאומרים שגדלים ההולכים וגדלים של ספינות השיט אינם ידידותיים לאקלים.

ספינות השיט הגדולות בעולם כעת גדולות פי שניים מאשר היו ב-2020, לפי דוח של תחבורה וסביבה. פליטות CO2 מספינות שיט היו כמעט 20% גבוהות יותר ב-2022 מאשר היו ב-2019, מצאה הקבוצה המבוססת בבריסל שמקדמת תחבורה נקייה.

YOU MIGHT ALSO LIKE