השמועה של השבוע: בן אפלק יוצא עם בתו הבכורה של רוברט פ. קנדי ג'וניור
עברו עשרה ימים מאז שג'ניפר לופז הגישה את בקשת הגירושין מבעלה השחקן, וכבר החלו לצוץ שמועות שקושרות אותו בזוגיות כלשהי עם קתלין 'קיק' קנדי

דובר של בן אפלק, שנמצא בהליך גירושין מג'ניפר לופז, הכחיש את השמועות לפיהן השחקן ובתו של רוברט פ. קנדי ג'וניור יוצאים אחד עם השני.

אפלק וקתלין 'קיק' קנדי הגיעו לכותרות ימים לאחר שג'ניפר לופז הגישה תביעת גירושין, זאת ב-20 באוגוסט – ביום השנה השני ליום חתונתם בג'ורג'יה, בקיץ 2022.

מקור מסר למגזין 'פיפל' שאפלק וקנדי "בילו זמן ביחד" מאז סוף האביב האחרון. מקור אחר אמר ל-Page Six שהשניים נצפו ב-Polo Lounge במלון בוורלי הילס ובמקומות חמים נוספים - אך האופי של הקשר ביניהם היה לא ברור.

עם זאת, בהצהרה ששותפה עם 'ניוזוויק', דוברו של אפלק אמר כי "הדיווחים האלה אינם נכונים" והוסיף שהשניים "לא בילו זמן יחד. לא יותר מחברים".

קנדי היא נינתו של נשיא ארצות הברית ג'ון פ. קנדי וקרויה על שם אחותו קתלין, שכינוייה היה גם קיק. הקיק הצעירה היא הבת הבכורה של רוברט פ. קנדי ג'וניור ואשתו הראשונה, אמילי רות בלק.

אפלק ולופז נישאו לראשונה בלאס וגאס ביולי 2022. הם יצאו זה עם זו כמה שנים בתחילת שנות ה-2000 אך ביטלו את אירוסיהם הראשון ב-2004.

במשך חודשים היו שמועות שהשחקן והזמרת, שכונו פעם "בניפר", פירקו את החבילה – עם מעריצים ששמו לב שהזוג בילה הרבה זמן זה ללא זו והשתתף באירועים ללא השני. אחד מהרגעים האלה היה כאשר לופז נצפתה ב-Met Gala ב-6 במאי ללא אפלק לצידה.

דובר בשם אפלק אמר ל-E! News שהשחקן לא השתתף מכיוון שהיה בצילומים של  The Accountant 2 בלוס אנג'לס.

כמו כן, דיווחים אמרו שאפלק עבר מהבית שחלק עם לופז. ביולי, הזוג הציע למכירה את אחוזתם בבוורלי הילס, קליפורניה, שכוללת 12 חדרי שינה ו-38,000 רגל רבוע.

YOU MIGHT ALSO LIKE