תורים ארוכים סביב אצטדיון דודג'רס בהמתנה לפסלון נדיר
הדודג'רס מחלקים בובלהדים חינם עם רכישת כרטיס לאורך כל השנה, אבל היום חולקה גרסת זהב נדירה של שוהיי אוטאני וכלבו

שורות ארוכות של אוהדים נלהבים חיכו מחוץ לאצטדיון הדודג'רס הערב (יום רביעי) כדי להשיג הזדמנות לתפוס מהדורת בובלהד מיוחדת של שחקן הקבוצה שוהיי אוטאני.

הדודג'רס מלוס אנג'לס נותנים באופן קבוע בובלהדים חינם עם רכישת כרטיס לאורך כל השנה, אך מתנת הלילה של יום רביעי כוללת גרסה זהובה נדירה של הדמות. הבובלהד המבוקש מציג את אוטאני מחייך במדי הדודג'רס תוך שהוא מחזיק את כלבו האהוב: דקוי.

בובלהד זהוב מהדורה מיוחדת של שוהיי אוטאני שניתן לבעלי כרטיסים במשחק של הדודג'רס מלוס אנג'לס ב-28 באוגוסט 2024

אוהדים נאמנים של כוכב הבייסבול התייצבו בתור באצטדיון שעות לפני שהשערים נפתחו, בתקווה לתפוס את הפסלון המיוחל לפני שהמלאי יגמר. חלק מהאוהדים חיכו בתור משעה 7 בבוקר. התור בסופו של דבר נשפך אל המדרכות המקיפות את נכס האצטדיון.

אוהדת הדודג'רס, ארסלה טורז, אמרה שהיא התעוררה בשעה 5 בבוקר, לקחה אוטובוס והלכה לאצטדיון כדי שתוכל להיות האדם הראשון בתור. "כשהלכתי, אני גרה שני בלוקים מהתחנה, ניסיתי להסתיר את שמיכת הדודג'ר שלי וחשבתי שאני מקווה שאנשים לא ישפטו אותי," אמרה טורז בצחוק. "ידעתי שאני רוצה את הבובלהד."

"הוא עשה הרבה בשביל לוס אנג'לס ויש לו את הכלב שלו איתו ואין ספק שזה פריט אספנות אמיתי" אמר רג'י מקלמור, אוהד שחיכה בתור.

סיפור האהבה המתועד היטב בין אוטאני לכלבו פופולארי  בקרב האוהדים, עם רבים שמביעים את התרגשותם מהכללת דקוי על הבובלהד. "עם הכלבון החמוד הזה? אני לא הולך למכור אותו. אני הולך לשמור אותו לנצח!" אמר אוהד נרגש.

YOU MIGHT ALSO LIKE