"בואו בשביל הכריך – תשארו בשביל השיחה": זה הסנדוויץ' הטוב ביותר בקליפורניה
האתר Yelp דירג את הסנדוויצ'ים הטובים ביותר בכל מדינה בארצות הברית – וקבע כי Prunedale Market שמונטריי ביי הוא הטוב ביותר בגולדן סטייט

אפשרויות אין סופיות בין שתי פרוסות לחם, עם יחס אישי מלא באהבה מצד הבעלים – זו הסיבה שמסעדת Prunedale Market נבחרה כזו שמגישה את הסנדוויץ' הטעים ביותר בקליפורניה.

האנליסטים של Yelp חיפשו במסד הנתונים הרחב שלהם ביקורות מקוונות כדי להרכיב את רשימת המקומות עם הדירוג הגבוה ביותר באתר לכריכים בכל מדינה בארצות הברית.

'פרונדייל מרקט'

וכך, בקליפורניה, ניתן למצוא את חנות הכריכים עם הדירוג הגבוה ביותר בפרונדייל, קהילה לאורך מפרץ מונטריי, בין מונטריי לסנטה קרוז. מבקרי Yelp אומרים שלא ניתן לעמוד בפני הכריכים של 'פרונדייל מרקט'.

"אין תפריט בחנות הזו שמקבלת רק מזומן. אבל כמויות של מעריצים עושים את דרכם רק בשביל אדם אחד – הבלים מרטין מוניוז, המאסטר שמוביל לכריך האגדי שלו", נכתב בדירוג של Yelp.

בין הביקורות באתר, אחד שיבח את הכריכים ובעיקר את הבעלים: "אוכל נהדר, אבל הדגש האמיתי הוא האירוח של הבעלים, מרטין. בואו בשביל הכריך, תישארו בשביל השיחה".

ביקורת אחרת אמרה: "הכריך הטוב ביותר בקליפורניה? כן. שירות לקוחות מעולה שמרגיש כאילו אתה נמצא בבית? כן".

"איזה מקום מדהים, והכריך הטוב ביותר שאי פעם אכלנו", כתב אחר.

אם עוד לא טעמתם ותרצו לבדוק אם השמועה נכונה – החנות פתוחה בימי שלישי עד שבת, בין השעות 10:00 בבוקר עד 6:00 בערב. בימי שני וראשון החנות סגורה.

YOU MIGHT ALSO LIKE