עשרות חברי קונגרס מבקשים מביידן: תאשר טיפול ב-MDMA לסובלים מ-PTSD
ה-FDA דחה לאחרונה עוד יוזמה להכנסת הטיפול הפסיכדלי בהפרעות דחק פוסט-טראומטיות, זאת למרות מחקרים שמוכיחים פעם אחר פעם את היעילות בטיפול כזה

חברי קונגרס רפובליקנים ודמוקרטים מפעילים לחץ חדש על ממשל ביידן כדי לקדם טיפול בתמיכת MDMA עבור הפרעת דחק פוסט-טראומטית (PTSD).

במכתב לנשיא ביידן, בכיר בחיל הנחתים לשעבר וכיום נציג ממישיגן, ג'ק ברגמן, איגד 60 נציגים נוספים וכולם יחד ביקשו מהממשלה לעקוב אחר המדע ולאשר את הטיפול החדש ב-MDMA יחד עם טיפול מילולי, זאת עבור PTSD.

יותר מ-13 מיליון אנשים בארה"ב חיים עם PTSD – אך הטיפולים הקיימים כיום ידועים כלא מאוד מועילים.

במשך יותר משני עשורים ה-FDA דוחה פעם אחר פעם בקשות לטיפולים חדשים, ומהחוקקים אומרים שהמצב הוא טרגי עם עליה בהתאבדויות של חיילים משוחררים – מה שמחייב את הממשל לעשות יותר כדי להגן עליהם.

"למרות מיליארדי דולרים שהושקעו על ידי הממשל הפדרלי בטיפול ב-PTSD ובבריאות הנפש, מספר החיילים המשוחררים שמסיימים את חייהם בהתאבדות לא ירד", כתבו במכתב לנשיא. "זה נובע חלקית מהעובדה שה-FDA לא אישר טיפולים חדשים ל-PTSD במשך כמעט 25 שנה. החוסר המדהים הזה בחדשנות ללא ספק תרם לשיעורי ההתאבדות העולים של חיילים משוחררים בשני העשורים האחרונים".

המחוקקיים אמרו שמחקרים מוכיחים שיש הבטחה ניכרת בשימוש בטיפול פסיכדלי עם MDMA לטיפול בחיילים משוחררים הסובלים מ-PTSD , אך יש צורך שה-FDA יעקוב אחר הראיות.

"הפוטנציאל לפריצות דרך בטיפול ב-PTSD נמצא בהישג יד, ואנו חייבים לחיילים המשוחררים שלנו ולאוכלוסיות אחרות המושפעות לבחון את הטיפולים הפוטנציאלים המהפכניים הללו על סמך ראיות קליניות ומדעיות חזקות", כתבו הסנאטורים.

"אם הראיות המקיפות מראות ש-MDMA הוא יעיל ובטוח כאשר נמצא בשימוש בהקשרים מתאימים, זו האחריות שלנו לוודא שאפשרות טיפול כזו תהיה זמינה לאלו שיכולים להרוויח ממנה".

YOU MIGHT ALSO LIKE