תעלול או פשע? ילד בן 11 מואשם בעשרות איומים על פצצות בפלורידה
הרשויות לקחו מאוד ברצינות את ההטרלות של הילד מווירג'יניה, שהקפיץ לפחות 20 פעמים כוחות חמושים לבתי ספר במדינת הסאנשיין, כמו גם באלבמה, מרילנד, אלסקה ועוד

ילד בן 11 מווירג'יניה נאשם בפלורידה בביצוע יותר מ-20 איומים על פצצות או ירי לבתי ספר ומקומות אחרים, כך אמרו הרשויות ביום חמישי.

שריף מחוז פלגלר, ריק סטאלי, אמר במסיבת עיתונאים שהרשויות עבדו קשה כדי למצוא את מי שהתקשר למוסדות השונים.

"התנהגותו של הילד הזה הלכה והסלימה והפכה ליותר מסוכנת", אמר סטאלי. "אני שמח שתפסנו אותו לפני שהוא הסלים והאירוע יצא משליטה ופגע במישהו".

מקרים כאלה מכונים בארצות הברית Swatting, סלנג לביצוע שיחות הטרלה לשירותי חירום במטרה לשלוח יחידות SWAT או שוטרים חמושים למקום מסוים.

שירותי חירום של מחוז פלגלר, מחוז הנמצא במרכז פלורידה, קיבלו בתחילה איום פצצה בבית הספר התיכון באדי טיילור ב-14 במאי, כך אמרו הקצינים. איומים נוספים נעשו בין אז ל-22 במאי.

חוקרים עקבו אחרי השיחות לבית במחוז הנריקו, וירג'יניה, מחוץ לריצ'מונד. סגני השריף חיפשו בבית זה החודש, והילד בן ה-11 שגר שם הודה בביצוע שיחות ה-swatting לפלורידה, כמו גם איום שנעשה על בית הנחברים של מרילנד, אמרו הרשויות.

החוקרים קבעו מאוחר יותר שהילד ביצע גם שיחות swatting בנברסקה, קנזס, אלבמה, טנסי ואלסקה.

הילד מואשם ב-29 עבירות פליליות ו-14 עבירות תעבורה, אמרו הקצינים. הוא נמצא במעצר במתקן לנוער בווירג'יניה בעוד שקציני פלורידה מסדירים את הסגרתו. החוקרים לא אמרו מיד אם לילד היה קשר לפלורידה.

YOU MIGHT ALSO LIKE