ארבעת הכללים לירידה במשקל
מאמנת הכושר ג'נה ריזו שיתפה את העוקבים שלה בטיקטוק לגבי ארבעה כללים יחסית פשוטים ובסיסיים, שמבטיחים לעלות על הדרך הנכונה לירידה במשקל

ארבעה הטיפים שלפניכם עשויים לסייע לכם לרדת במשקל – כך טוענת ג'נה ריזו, מאמנת כושר לירידה במשקל מג'ורג'יה.

לצאת להליכה חמש פעמים בשבוע

"אני בטוחה ששמעתם כבר יוצרי תוכן אחרים בתחום הכושר מדברים על חשיבות ההליכה. אולי אפילו אתם חושבים, 'איך יכול להיות שמשהו כל כך פשוט יהיה כל כך מועיל'?", אמרה ריזו בסרטון שפרסמה בטיקטוק.

"אבל זה באמת כך — מבחינת דחיפה לירידה במשקל, שמירה על המשקל, בריאות הלב והכלי הדם, בריאות הנפש, כל אלה", היא המשיכה. "אני מאמנת כושר כבר למעלה משש שנים עכשיו, וזה התרגיל המוערך ביותר לדעתי".

לאכול 120 גרם חלבון ביום

"אז כשהתחלתי את הלימודים בקולג', היה בחור שאמר לי שאם אני אצרוך חלבון מחוץ לזמן שלאחר אימון, זה יתאחסן כשומן. אני לא בטוחה למה בכלל הקשבתי לו", אמרה ריזו ונאנחה, ואז שיתפה שהיא צורכת 120 גרם חלבון ביום.

עדיין, מומלץ להתייעץ עם איש מקצוע לגבי תוכנית התזונה וכמות החלבון הנכונה, שכן מחקרים הראו שצריכת יתר של חלבון יכולה להגביר את הסיכון להתקף לב ושבץ.

שמירה על הידרטציה

"אני שותה מים כאילו זו העבודה שלי", ריזו אמרה בהתלהבות. "כמות האנשים שהולכים ברחוב וסובלים מיובש כרוני היא מטורפת, ולדעתי, מים שומרים עליך צעיר".

ריזו הצביעה על המצח שלה ואמרה ש"הגאווה הגדולה ביותר שלה" היא שהיא לא משתמשת בבוטוקס, היא פשוט משתמרת היטב.

שמונה כוסות מים בנפח 8 אונקיות ביום הוא הכלל העתיק להידרטציה, אך הצרכים משתנים בהתאם לגיל, לרמת הפעילות וכמובן לאקלים, בין גורמים אחרים.

פשרות והקרבות

ריזו אומרת שלפעמים צריך להקריב כיף עבור מטרה גדולה יותר של בריאות אופטימלית.

"אם 'אני הנוכחית' רוצה משהו באופן אימפולסיבי, בין אם זה חתיכת עוגה או לדלג על האימונים שלי או להישאר עד מאוחר או לקחת כמה דרינקים, אני עשויה לעשות זאת, אבל אני יודעת ש'אני העתידית' תשלם על כך", ריזו הסבירה.

"וכן, זה עשוי להיות כיף, ואני יוצרת זיכרונות", היא המשיכה. "רוב הזמן אני אגיד לא כי אני יודעת מה אני רוצה לעצמי, לעצמי העתידית, ואם הדברים האלה לא מתיישרים עם מה שאני רוצה, אני אומרת להם לא".

YOU MIGHT ALSO LIKE