'הקול בראש 2' עקף את 'לשבור את הקרח 2' – ומחזיק בשיא הכנסות חדש
הסרט של פיקסאר, חברת הבת המוצלחת של דיסני, נמצא כעת בראש רשימת ההכנסות הגלובליות בכל הזמנים, אחרי שתוך חודש וחצי גרף 1.46 מיליארד דולר

יום רביעי היה מרגש במיוחד עבור יוצרי הסרט 'הקול בראש', שכן הסרט השני ששוחרר לאקרנים לפני כחודש וחצי – הפך לסרט האנימציה עם ההכנסות הגבוהות ביותר בכל הזמנים, וחצה את 'לשבור על הקרח 2'.

'הקול בראש 2', ששוחרר ב-10 ביוני על ידי פיקסאר, הפיק כעת הכנסות גלובליות בסך 1.46 מיליארד דולר, כפי שהודיעה ענקית הבידור האמריקאית.

הסכום הענק חצה את זה שהכניס הסרט 'לשבור את הקרח 2', שיצא לאקרנים בשנת 2019 ושמר עד עכשיו על שיא הכנסות של 1.45 מיליארד דולר.

יש לציין כי הסרט עדיין לא הוקרן ביפן, מדינה שתרמה כמעט 33 מיליון דולר לסך הגלובלי של 850.5 מיליון דולר של 'הקול בראש' הראשון שיצא ב-2015.

"ידענו שזה משהו ממש מיוחד, אבל אף אחד לא יכול היה לחזות שזה יגיע לגבהים האלה וישבור שיאים כאלה" אמר אלן ברגמן, יו"ר שותף של דיסני.

'הקול בראש 2', שמספר את סיפורה של נערה המנווטת בין הרגשות השונים שלה בתקופת ההתבגרות הסוערת, גם דורג במקום ה-13 ברשימת הסרטים עם ההכנסות הגבוהות ביותר, כאשר בארה"ב הסכום עמד על 600 מיליון דולר, לפי ההצהרה של דיסני.

YOU MIGHT ALSO LIKE