חייל הוכה באכזריות ונדרס למוות – ומשטרת לוס אנג'לס מציעה 20,000 דולר עבור כל מידע
כבר עברו כמעט חודשיים מאז שגופתו של פיטר צ'ונת'לה נמצאה ברחוב בבל-פלאוור, ומחלקת השריף טרם איתרה את החשודים שהכו אותו באכזריות וייתכן שאף דרסו אותו

מחלקת השריף של מחוז לוס אנג'לס הכריזה ביום רביעי על פרס של 20,000 דולר עבור מידע על הרצח של חייל בשירות פעיל ברחובות בל-פלאוור.

התקרית אירעה בשעה 2:00 לפנות בוקר ב-28 במאי, ברחוב וירג'יניה ושדרות ארטסיה, אז כוחות משטרה הוזעקו למקום בשל דיווח על תאונת פגע וברח.

כאשר הגיעו למקום הם מצאו את פיטר צ'ונת'לה בן ה-42 שרוע ברחוב עם פציעות בפלג גופו העליון. פרמדיקים שהוזעקו למקום ניסו לבצע בו החייאה, אך נאלצו לקבוע את מותו.

במהלך חקירה, השוטרים אמרו שהם למדו שלפחות שני גברים תקפו את צ'ונת'לה ב"מעשי אלימות חסרי הגיון", לפני שהלכו לעבר חניון סמוך.

הגברים השאירו את צ'ונת'לה פצוע ברחוב לפני שהוא נדרס על ידי קיה K5 כהה שיוצרה בין השנים 2021 ל-2023 – כך אמרה לוטנט פטרישה תומאס ממחלקת הרצח של השריף במסיבת עיתונאים. הרכב נראה לאחרונה נוסע לכיוון מזרח בשדרות ארטסיה.

חוקרים לא שיתפו אם אותם חשודים בתקיפה של צ'ונת'לה הם גם אותם אנשים שנהגו ברכב שפגע בחייל בן ה-42, או שהיה מדובר ברכב עם נהג אחר.

"הוא היה הכל עבורי, עבור משפחתי", אמרה אשתו של הנרצח, ג'ורינה צ'ונת'לה, במסיבת העיתונאים. "הוא היה כמו הדבק שאיחד אותנו יחד".

פיטר צ'ונת'לה, אב לילד בן שלוש, התגייס לצי האמריקאי ב-2008 ושירת במספר מסעות באפגניסטן. הוא היה אמור לפרוש בסוף השנה, אמרה ויתפה צ'ונת'לה, אחותו.

"זה יכול לקחת להם יום אחד או 100 שנה, אבל תאמין לי, הם ימצאו אותך, לא משנה היכן אתה, כמה רחוק אתה הולך או כמה זמן אתה בורח. לא תוכל לברוח", אמרה אחותו, וביקשה מהחשודים להסגיר את עצמם.

YOU MIGHT ALSO LIKE