אחרי נאום נתניהו - אילון מאסק תוקף: "המפלגה הדמוקרטית הפכה לאנטישמית"
המיליאדר תקף בחריפות את התנהלותה של המפלגה הדמוקרטית ועל תמיכתה במפגינים הפרו-פלסטינים, ואמר כי המפלגה מייצגת שנאת יהודים ואנטי-אמריקניזם

המיליארדר אילון מאסק, שהגיע אתמול לקונגרס האמריקאי כדי לצפות בנאומו של ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו, יצא למתקפה נגד המפלגה הדמוקרטית שהפכה ל"אנטישמית" ול"אנטי-אמריקאית".

את הדברים אמר מאסק בתגובות שונות לפוסטים ברשת החברתית X שבראשה הוא עומד.

תחילה, מאסק הגיב לציוץ של הנציגה הפרוגרסיבית מניו יורק, אלכסנדריה אוקסיו קורטז, שכתבה על הגעתו של נתניהו לקונגרס: "רק שיהיה ברור, נתניהו איבד כל כך הרבה אנשים מהקונגרס – שמילאו את המושבים באנשים שאינם חברים כמו שהם עושים בטקסים להענקת פרסים, כדי להקרין מראה של נוכחות מלאה ותמיכה".

בתגובה, המיליארדר כתב : "המפלגה הדמוקרטית הפכה לאנטישמית בגלוי".

מאוחר יותר, מאסק הגיב לסרטון ששותף ברשתות החברתיות מתוך הפגנה שהתקיימה בוושינגטון עקב נאומו של נתניהו – שם עשרות אנשים עומדים מסביב לדגל אמריקאי שרוף, מריעים ומחזיקים דגלי פלסטין.

"המפלגה הדמוקרטית היא ביתה של אנטי-אמריקניזם", כתב מאסק.

הוא הדהד את הדברים בתגובה אחרת: "מערכת החינוך שלנו קידמה פרופגנדה אנטי-אמריקאית הרבה לפני שטיקטוק הגיע. המדיה החברתית אולי מעמיצה את זה, אבל שורש הנגיף המוחי הזה נמצא במכללות העילית שלנו".

בהמשך, מנכ"ל טסלה פרסם פוסט בחשבונו, שם כתב: "אלה שהיו דמוקרטים כל חייהם מסרבים לקבל את המציאות הברורה, שהמפלגה הדמוקרטית הפכה במהירות לאנטישמית בגלוי. המגמה הזאת נמצאת בהאצה, לא בהאטה".

YOU MIGHT ALSO LIKE