ניקוי הרחובות מפושעים: מיאימי רוצה לגרש את המסתננים שביצעו פשעים בארה"ב
החשודים מסין, מקסיקו, גואטמלה ומדינות אחרות המואשמים בעבירות כמו התעללות בילדים או תקיפות, ככל הנראה יסולקו מארצות הברית

שוטרי משמר הגבול של מיאמי עצרו 18 מהגרים שנכנסו לארצות הברית בדרך לא חוקית, החשודים במספר פשעים כולל תקיפות ועבירות סמים – וכעת הם עומדים בפני גירוש.

החשודים - מגואטמלה, מקסיקו, הונדורס, סין, ג'מייקה וקולומביה, נעצרו כולם בין ה-8 ל-11 ביולי.

גורמים מסוכנות אכיפת המכס וההגירה, אמרו כי המעצרים מגיעים כחלק ממאמצים הולכים וגוברים לתפוס "אנשים שמהווים איום על הביטחון הציבורי".

"אנו מתמקדים באכיפת הגירה חכמה ויעילה שמגנה על אזרחים בפלורידה, על ידי מעצר וגירוש של אלו שמפרים את חוקי ההגירה שלנו ומהווים איום על הביטחון של הקהילות שלנו", אמר גארט ריפה, מנהל משרד 'אכיפה והסרה', או ERO, סניף מיאמי.

מספר מאלו שנעצרו הפרו את תוכנית החלופות למעצר, שנועדה להשתמש בטכנולוגיה כמו GPS לצורך מעקב אחר אלו ששוחררו תחת תנאים והגבלות בהמתנה לדיוני הגירה או בית משפט.

חלק מהעצורים חשודים בהיותם מעורבים בהתעללות בילדים, תקיפות ופריצות בזמן השגחה תחת תוכנית ATD – שהיא "זכות, וכאשר זרים מפרים את תנאי השחרור שלהם על ידי עבירה על החוק, יש לכך השלכות", הוסיף ריפה.

בין הנעצרים במחוזות בדרום-מזרח פלורידה היה גבר בן 34 מהונדורס, שהורשע בעבר בהתנגדות לשוטר, פריצה, הרס, תקיפה ופריצה. גבר בן 55 מג'מייקה נעצר בגין רכוש קוקאין וציוד סמים.

אחר, גבר מגואטמלה בן 41, נעצר בגין תקיפה ורצח, כמו גם נהיגה תחת השפעת אלכוהול.

ERO לא פרסם פרטים על כל החשודים, אך הוא ציין כי הליכי הגירושים ממתינים, בעוד שחלקם עשויים להיתקל בהליכים פליליים פדרליים.

YOU MIGHT ALSO LIKE