תושב ניו יורק תובע את המדינה שלקחה ממנו את חיית המחמד שלו: אלברט התנין
טוני קווארלו קנה את אלברט התנין לפני למעלה מ-30 שנה, ובמשך עשורים גידל אותו עם רישיון ועמד בחוקים של המדינה. עד שהמדיניות השתנתה – וחברו הטוב נלקח ממנו

תושב ניו יורק נותר שבור לב לאחר שחיית המחמד שלו מזה יותר מ-30 שנה, תנין במשקל 750 פאונד, נלקח על ידי סוכני הממשלה שפשטו על ביתו.

כעת, טוני קווארלו הגיש תביעה נגד המדינה במטרה להחזיר את חברו הטוב הביתה, התנין אלברט שחי בביתו בפרבר של באפלו, בכלוב בעלות של 120,000 דולר.

קוואלרו הגיש תביעה נגד מחלקת שימור הסביבה של ניו יורק, בטענה שהוא הגיש בקשה לרישיון לחיות מסוכנות במשך ארבע שנים לפני הפשיטה בחודש מרץ האחרון.

"יש לי רישיון תקף למעלה מ-30 שנה, במהלכן הרישיון חודש מדי שנה על ידי ה-DEC ללא כל בעיה", טען קווארלו בתביעה, שם הדגיש כי לאורך השנים הוא עמד בכל התקנות, טיפל באלברט כנדרש ואף פעם לא עמד תחת עבירה או אזהרה.

אלא שאז בנובמבר 2020, ה-DEC שינה את הדרישות שלהם לרישיון בעלות חיות מסוכנות, לפי התביעה, וקוואלרו הגיש מחדש בקשה לרישיון שלו עם הוכחה שהכלוב של אלברט עומד בתקנות החדשות.

אבל בינואר 2021, הסוכנות כאילו התעלמה מהודעתו הקודמת וטענה שהכלוב של אלברט עדיין צריך להיות מותאם לתקנות החדשות - ואז חסמה אותו בזמן שהוא ניסה שוב ושוב ליצור קשר במשך שלוש השנים הבאות, לפי התביעה.

"אף אחד מה-DEC לא החזיר לי שיחות טלפון למרות שבאימיילים איתם הורו לי ליצור קשר אם יש לי שאלות לגבי הדרישות החדשות", נכתב בתביעה, שם קוואלרו סיפר כיצד פנה לסנאטור שון ריאן בניסיון ליצור קשר עם גורם מה-DEC, אך ללא הצלחה.

רק אחרי שה-DRC פשטו על ביתו של קוואלרו, מה שהיה נראה אז "כמו מעצר של סוחר סמים", הסוכנות סוף סוף הגיבה לדחיית הבקשה שלו.

"החרמת התנין באופן מוחלט ודחיית הרישיון שלי הייתה יתר על המידה כעניין של חוק", אמר. "רכשתי את התנין בהבנה שאוכל לשמור עליו לכל אורך חייו על ידי ציות לחוקים הקיימים".

מאז שאלברט נלקח הוא חי רחוק מהבית בפארק ההרפתקאות גייטור קאנטרי בבומונט, טקסס - וחייו של קוולארו הופכים להיות עצובים ומתסכלים יותר.

"אני מצוברח שאין לי אותו. זה הרס לי את כל החיים", הוא אמר ל'פוסט' והוסיף שזה כואב לראות את אלברט "מחוץ לבית שלו... הוא נראה מאוד מצוברח. הוא לא נראה מאושר. אני יכול להבחין בזה".

אבל "לפחות הוא בחיים ובריא, זה כל מה שחשוב לי", הוסיף.

YOU MIGHT ALSO LIKE