מותה של אלה אדלר: חודשיים וחצי אחרי – והרשויות בפלורידה טרם הגישו כתבי אישום
משפחתה של רקדנית הבלט היהודייה בת ה-15 טרם קיבלה את הצדק שמגיע לה, אחרי שהיקר להם מכל נפגעה מסירה בה נהג גבר בן 78 – שנמלט מהמקום

הקהילה היהודית במיאמי-ביץ' תוהה מדוע עוד לא הוגשו כתבי אישום, למעלה מחודשיים אחרי שאלה אדלר בת ה-15 נהרגה בתאונת פגע וברח כאשר סירה פגעה בה ונמלטה.

הרשויות כבר זיהו את מי שנהג בסירה הפגועת – קרלוס גילרמו אלונסו, תושב קורל גייבלס בן 78, שהיה לבדו בזמן האירוע, כך שנראה שאין חשודים אחרים.

גם עורכת דינו, לורן פידלד קרסנוף, אמרה כי אלונסו נמצא ב"דיכאון" ו"זו הייתה טרגדיה בלתי נפתסת, והלב שלנו נשבר עבור אלה ומשפחתה".

עורך הדין הדגישה כי לבן ה-78 אין עבר פלילי והוא נהג בסירה ב"קצב סביר".

"הוא לא שתה, ולא היה לו מושג שאולי הוא פגע במישהו. הוא החנה את הסירה בביתו, היה רגוע, ולא ניסה להסתיר דבר", המשיכה קרסנוף, שהדגישה כי הלקוח שלה משתף פעולה באופן מלא.

ועדיין, כבר חודשיים וחצי שאין התקדמות בתיק. מבחינת עו"ד של החשוד, היא אמרה ביום שלישי כי "אין עדכונים מצידנו".

אדרל היא נכדתו של שגריר ארה"ב בבלגיה, מייקל אם. אדלר. היא הייתה תלמידה בבית הספר רנסום אוורגליידס במיאמי, והייתה רקדנית בלט למופת והופיעה ביותר ממאה הצגות של 'מפצח האגוזים' עם להקת הבלט של העיר.

"ב-15 שנות חייה על פני כדור הארץ, היא האירה אותנו באורה", אמר ההספד עליה. "היא הפיצה אהבה ושמחה. היא הייתה יפהפייה. כשהיא נכנסה לחדר, כולם נמשכו אליה. היא אהבה לרקוד, אהבה את חבריה, ויותר מכל אהבה את משפחתה".

YOU MIGHT ALSO LIKE