אירוע דקירה בשדה"ת במיאמי: אישה במצב קשה אחרי שנדקרה מספר פעמים
כוחות הביטחון הוזעקו לקומה הרביעית של טרמינל J, שם צעיר בן 29 דקר אישה ללא כל סיבה הנראית לעין, ואז "ניסה לדחוף אותה מהמרפסת"

אישה נלחמת על חייה בבית החולים לאחר שנדקרה "כמה פעמים" וכמעט נדחפה מהמרפסת בתקיפה שאירעה בנמל התעופה הבינלאומי של מיאמי בשעות הלילה של יום שבת.

על פי הדיווח, זמן קצר לאחר השעה 11:30 בערב, שוטרים הוזעקו לטרמינל J אחרי שקיבלו דיווח על דקירה ואדם פצוע.

משטרת מיאמי-דייד פרסמה כי האישה והגבר, שזוהה כאלכסנדר לאב בן ה-29, היו בקומה הרביעית של הטרמינל כאשר פתאום, וללא כל סיבה, הוא "תקף אותה ודקר אותה כמה פעמים, ואז ניסה לדחוף אותה מעל המעקה".

האישה הצליחה לברוח מלאב ורצה למטה לקומה השלישית, שם מצאו אותה השוטרים. כוחות נוספים שהגיבו לזירה עצרו את לאב בקומה הרביעית, לקחו ממנו את הסכין ועצרו אותו. בשלב זה, עוד לא הוגשו כתבי אישום.

וידאו ששותף עם CBS News Miami הראה את האישה יושבת באזור ההמתנה של טרמינל הנמל התעופה ומדממת. כוחות ההצלה של מיאמי-דייד הגיבו והובילו את האישה למרכז הטראומה ריידר ב-JMH במצב קריטי.

רבים מהעדים לתקיפה אמרו שהם הופתעו שזה קרה בחלק כל כך צפוף של השדה התעופה: "היו הרבה אנשים שאמרו כמה שזה היה ממש מפחיד, אמרו לילדים שלהם לאסוף את הדברים שלהם וכולם רצו", סיפר עד לרשת CBS.

טרמינל J ו-H נסגרו לזמן קצר בשל אירוע הדקירה, אך הפעילות חזרה לסדרה אחרי זמן קצר יחסית.

שדה התעופה של מיאמי פרסם הצהרה לציבור: "אנו רוצים להבטיח לציבור שהמצב תחת שליטה ובטיחות הנשיא, הצוות והמבקרים נשארת העדיפות העליונה שלנו. הרשויות הגיבו מיד, והמצב טופל במהירות", נכתב ב-X.

YOU MIGHT ALSO LIKE