שכונת יוקרה באוקיינוס: הצצה ליאכטה החדשה שמציעה דירות פאר
גדולה ומפוארת מהטיטניק, היאכטה 'אולוסיה' תציע בתים בסטנדרט בעיר קטנה על המים עם תיאטרון, מכולת, ספרייה ועוד. "לטייל בעולם – אבל מהבית שלך"

"חיים ללא גבולות", כך מבטיחים בעלי ספינת היוקרה Ulyssia, שצפויה להיות באורך 320 מטרים – כלומר גדולה יותר מהטיטניק, שאמורה לשנות את המושג של 'תגלית' ו'בית'.

ה'אולוסיה' עדיין נמצאת בערך ארבע שנים ממועד השלמתה הצפוי, אך תמונות חדשות מספקות מהפנטת ומסקרנת לחיי היוקרה על סיפונה, כולל 132 דירות מפוארות שיענו על סטנדרטים של מלון חמישה כוכבים, תיאטרון, ספרייה, מגוון בריכות וחלונות פנורמיים תת-מימיים גדולים.

למרות שמחירי הדירות עדיין לא ידועים, החלו להתגלות פרטים לגבי סוג החיים שהתושבים יכולים לצפות ליהנות מהם. מעבר לשירותים החיוניים - מסעדות, מרכז רפואי, ומרתף יין עצום, האורחים יוכלו גם להביא נוחות ביתית על הספינה, ולהתאים את חדריהם לפי טעמם האישי.

תושבים המקווים לברוח מהמולת החיים המודרניים יוכלו לקבל חוזה ליסינג ל-50 שנה ולשהות על הספינה בחדרים הנעים בין 112 ל-1000 מ"ר. לאלה שחייהם עדיין על היבשה יהיה גישה לשני מסוקים על הספינה להביא אורחים הלוך ושוב.

הבתים על הסיפון יוצעו בהגדרות של חדר אחד עד שישה חדרי שינה, והם אמורים לכלול מטבחים פתוחים, מרפסות וחדרי קבלה עם כל נוחות הבית המודרני.

היאכטה הענקית שייך לחברה השווייצרית Ulyssia Residence AG והיא פרי מוחו של אספן אוינו, מעצב יאכטות ותיק ממונקו, עם מוניטין של יצירת יאכטות מפוארות עם טאצ' אישיים לעשירי העולם.

אלן גרובר, מנכ"ל החברה, אמר: "הרעיון מאחורי 'אוליסיה' היא לטייל בעולם – אבל מהבית שלך... כל יום אתה יכול לצאת ולגלות יעדים חדשים ברחבי העולם, אבל בערב אתה יכול לחזור למשפחה שלך בארבע הקירות שלך".

YOU MIGHT ALSO LIKE