יוצאים לחופשה מהעבודה ומרגישים אשמים? אתם ממש לא לבד
למעלה ממחצית מהאמריקאים ממשיכים לעבוד בזמן החופשה שלהם, רבים מהם בגלל שהם מפחדים לאבד את מקום העבודה – כך עולה מסקר שנערך לאחרונה

למרות כל הדיבורים על איזון בין עבודה לחיים והחשיבות בלהקיד זמן להתנתקות מהעבודה, רוב האמריקאים לא יכולים להתנתק לחלוטין מהשגרה - אפילו כשהם יוצאים לחופשה.

בסקר חדש של חברת התקשורת Movchan Agency, נמצא כי 54% מ-2,000 המבוגרים האמריקאים שהשתתפו, אמרו שהם עובדים בזמן החופשה, ובערך חצי אמרו שהם מרגישים אשמה בחופשה בין אם הם עובדים ובין אם לא.

וכך, 86% מהנשאלים אמרו שהם מקבלים שיחות והודעות מעמיתים בזמן החופשה, 63% אמרו שהם מרגישים חרדה אם הם לא בודקים את ההודעות הקשורות לעבודה בזמן החופשה, ו-59% מהאנשים מתקשים להתנתק מהעבודה.

ממצאים נוספים שקשורים ישירות מצביעים על כך ש-70% מהאנשים חוו בעיות בריאות הנפש בשל עבודת יתר, כאשר 43% סובלים מחרדה ואחד מתוך שמונה פונים לחומרים מזיקים.

בינתיים, 34% מהאנשים בוחרים לעבוד בזמן חופשה משום שהם אוהבים את עבודתם, בעוד 29% עושים זאת מתוך פחד לאבד את מקום עבודתם.

מייסדת ומנכ"לית חברת התקשורת, נדיה מובצ'ין, אמרה שהסטטיסטיקות הללו למעשה נמוכות יותר מאלו שפורסמו בשנים קודמות, שהראו ששני שליש מהאמריקאים עבדו במהלך חופשותיהם.

"למרות ש'חופשות עבודה' הפכו לנורמה בעשור האחרון, אנחנו למעשה רואים ירידה במספר האנשים שעובדים בזמן הפנאי שלהם", מובצ'ן סיפרה.

אבל "התפוצה של 'חופשות עבודה' אולי ירדה, אבל השוו את זה לשיעורי השריפה, הלחץ, העייפות וערמת בעיות הבריאות הגופניות שמשפיעות על הכוח העובד".

YOU MIGHT ALSO LIKE