גברים מפחדים לדבר על המצב הבריאותי שלהם - וזו הסיבה
במשך דורות החברה טיפחה את דמות המאצ'ו הגברי, מה שגרם לגברים לחשוש מלפתוח את ליבם ולדבר על החששות שלהם או החולשות. "צריך לשבור את הסטיגמה"

סקר שנערך לאחרונה חשף שיותר ממחצית מהגברים האמריקאים מרגישים את הצורך ל"התגבר" כשהם לא מרגישים טוב.

הסקר שבוצע על 2,000 גברים אמריקאים מצא כי רבים מרגישים לא בנוח לדון על המצב הבריאותי שלהם זאת בשל דאגות לפרטיות (61%), מבוכה (39%), או פחד מלהרגיש פחות "גבריים" (17%).

ארבעה מתוך עשרה אמרו שהם אפילו מפחדים לדבר על דאגות בריאותיות פוטנציאליות, ומעל לשישה מתוך עשרה אמרו שהם ירגישו או חסרי ביטחון (63%) או בודדים (61%), לפחות מדי פעם.

לקראת שבוע בריאות הגבר, המחקר שביצעה חברת Talker Research בשם Rugiet Health מצא גם כי הגברים מרגישים ממש לא בנוח לדון על בעיות תפקודיות במיניות או ED (38%), השמנת יתר (10%) ודיכאון (10%).

גברים שאמרו שהם כרגע או בעבר חוו בעיות מיניות או ירידה בעניין המיני (62%), ירידה בביטחון עצמי (61%), ועלייה בשיעורי הדיכאון (40%).

"בריאות הגבר לא צריכה להיות מאבק בשקט. לקחת אחריות על הרווחה שלך, כולל טיפול בבעיות מיניות, היא סימן של כוח, לא חולשה. אתה ראוי להרגיש בטוח ומסופק בכל ההיבטים בחיים שלך", אמר מייק אופסטול, מנכ"ל Rugiest Health.

שישים ושמונה אחוז מהגברים עם דיספונקציה ארקטילית אמרו שהם מאמינים שזו מצב שלעיתים קרובות נשפט על ידי החברה ויכול להשפיע רחוק על הרווחה הכוללת של האדם.

הגברים שנשאלו אמרו שזה לא רק משפיע על הבריאות המינית אלא גם יש לו את הפוטנציאל להשפיע על הביטחון העצמי (58%), על יחסים אישיים ורומנטיים (53%), ועל הבריאות הנפשית (49%).

אפוסטל הדגיש, שזה "לא רק עניין של מין. זה יכול להיות דגל אדום לבעיות בריאות רציניות כמו מחלות לב או סוכרת. על ידי שבירת הסטיגמה ועידוד גברים לחפש עזרה, אנחנו עוזרים לבחורים לקחת אחריות על בריאותם ולחזור למשחק".

"במהלך שבוע בריאות הגבר, חשוב להעלות מודעות למאבקים השקטים שגברים חווים ולעודד אותם לחפש עזרה כשצריך. טיפול ב-ED ובהשפעה הפוטנציאלית שלו על תחומים שונים בחיי הגברים הוא צעד חשוב בקידום הבריאות והרווחה הכוללים".

YOU MIGHT ALSO LIKE