חשוד ברצח אחות מקליפורניה נעצר בגבול ארה"ב-מקסיקו
גופתה של ניקול בת ה-35 נמצאה ביום רביעי שעבר בבית באנטינגטון ביץ', והמשטרה פתחה מיד בחקירת רצח – שנמשכת עם מעצרו של החשוד העיקרי

גבר נעצר בגבול ארה"ב-מקסיקו ביום שישי בקשר לרצח אחות בהאנטינגטון ביץ', קליפורניה – כך הודיעה המשטרה ביום שני.

חוקרים שיתפו פעולה עם מכס ארה"ב והגנת הגבולות, משרד המדינה של משרד הביטחון הדיפלומטי והקונסוליה הכללית של ארה"ב בטיחואנה כדי לאתר את מנדז, שנתפס ביום שישי בשעה כ-5:30 אחה"צ בעת שניסה לחזור לארה"ב ממקסיקו, לפי המשטרה.

ניקול בת ה-35

מנדז זוהה ביום רביעי כאדם בעל עניין במסגרת החקירה בדבר מותה של ניקול קארין מרקיזס, בת 35, מוולנט. לפי החוקרים, השניים היו בקשר רומנטי.

גופתה של ניקול, אחות במקצועה, אותרה בשעות הצהריים של ה-31 במאי, אחרי שכוחות משטרה הוזעקו לבית ברחוב אינגלנג 100 בהאנטינגטון ביץ' בגין חשד לרצח.

ניקול, הידועה גם בשם "קוקו", הייתה אחות מוסמכת והקדישה את חייה לעזרה לאחרים, כתבה אחותה ארילן ב-FreeFunder, אתר לגיוס כספים. בני משפחה באתר אמרו שניקול בת ה-35 "נלקחה מאיתנו מוקדם מדי כקורבן של אלימות במשפחה".

מנדז, נכון ליום שני, נמצא במעצר ומוחזק בערבות של 2 מיליון דולר. הוא אמור להופיע בבית המשפט היום, שלישי, לדיון בהסדר טיעון.

החקירה עדיין נמשכת, והרשויות לא פרסמו פרטים נוספים בשלב זה. אם כי בהודעה לעיתונות שפורסמה על ידי המשטרה, הם ביקשו מהציבור לפנות אליהם אם יש להם מידע כלשהו על התקרית.

YOU MIGHT ALSO LIKE