יוקרה בסקיד רו: בניין חדש ויוקרתי בשווי 165 מיליון דולרים יאכלס חסרי-בית בלוס אנג'לס
מגדל דירות מפואר שמומן מכספי ציבור ייפתח בקרוב בשכונת סקיד רו כדי לספק דיור ואמצעי נוחות ברמה גבוהה למאות חסרי בית. הפרויקט, הכולל 278 יחידות דיור במגדל בן 19 קומות, מציע סביבה מוגנת מהעוני וחוסר התקווה שמסביב.

בניין חדש בלוס אנג'לס, הממומן מכספי ציבור, צפוי להיפתח בקרוב בשכונת סקיד רו הידועה בעוני הקשה שלה, ולספק דיור מפואר לכ-278 חסרי בית, כך דיווח ה-Los Angeles Times.

המגדל, שיכלול 19 קומות, מתוכנן להוות סביבה "מבודדת שתגן על תושביו לשעבר חסרי הבית מהעוני וחוסר התקווה שמסביבם".

הבניין יציע מגוון רחב של אמצעי נוחות, כולל בית קפה, חצר, חדר כושר, חדר אמנות, חדר מוזיקה אטום לרעש, חדר מחשבים, ספרייה וחדר טלוויזיה, כך לפי דיווחי Fox News.

סקיד רו, הממוקמת במרכז העיר לוס אנג'לס, ידועה בשכיחות הגבוהה של חסרי בית, התמכרות לסמים ותצוגות ציבוריות של בעיות בריאות נפש.

המגדל הוא אחד משלושה שמתוכננים להיפתח על ידי ארגון הסיוע לחסרי בית Weingart Center, והפרויקט צפוי לעלות כ-165 מיליון דולר, על פי דיווחי Fox News.

המקלט המפואר יקבל מימון ממחלקת הדיור של לוס אנג'לס, כספים מדיניים לדיור, ו-56 מיליון דולר בקרדיט מס, כאשר העלות של כל יחידה מוערכת בכ-600,000 דולרים.

"אנחנו מנסים להפוך את הפינה הקטנה שלנו בעולם למקום שנראה ומרגיש קצת יותר טוב", אמר קווין מאריי, נשיא ומנכ"ל Weingart Center Assn.

מאריי פיתח את התוכנית ליצירת הפרויקט הנרחב, שצפוי להיות פרויקט הדיור הקבוע הגדול ביותר בעיר.

מספר חסרי הבית במחוז לוס אנג'לס עלה ב-9% בהשוואה לשנה שעברה, ובתחומי העיר חלה עלייה של 10%, על פי סקר חסרי הבית הגדול של לוס אנג'לס לשנת 2023.

לפי הנתונים מהשנה שעברה, ישנם 75,518 חסרי בית במחוז, מתוכם 46,260 בעיר.

YOU MIGHT ALSO LIKE