רצח הכוכב ההוליוודי בלב לוס אנג'לס: עדות קורעת לב מרגעי הירי
חברתו לעבודה של ג'וני וקטור, כוכב 'בית חולים כללי', הייתה איתו כאשר רעולי פנים ניסו לשדוד את המכונית שלו וירו בו "הוא נפל אל זרועותי, התמוטטנו ברחוב"

ימים לאחר שג'וני וקטור, שכיכב בסדרה 'בית חולים כללי', נורה למוות בלב לוס אנג'לס במהלך ניסיון שוד המכונית שלו – חברתו לעבודה, שהייתה איתו באותם רגעים, מספרת את שאירע.

באמצע הלילה של שבת שעברה, וקטור סיים את עבודתו הצדדית בבר באל.איי והלך עם חברתו לעבודה אניטה ג'וי אל המכוניות שלהם. כשהגיעו הם הפתיעו שלושה רעולי פנים שהתעסקו עם כלי הרכב של השחקן, שנורה בחזה ומת מפצעיו.

"הייתי צריכה קצת זמן. הייתי עם ג'וני ברגעיו האחרונים, ואני כאן כדי להיות הקול שלו", כתבה ג'וי באינסטגרם שלה."הוא נהרג ללא סיבה הגיונית על ידי אדם פחדן שהגיב בלי אכפתיות לחיים המדהימים שהוא לוקח. אני כועסת, אני עצובה וכל הרגשות אצלי בבת אחת".

"ניגשנו בזהירות לאותם גברים, ושאלנו מה הם עושים, בהתחלה חשבנו שגוררים את המכונית", סיפרה. "לא היינו מאיימים בכלל, וג'וני שמר על קור רוח כמו תמיד, פשוט הצהיר שזו המכונית שלו, עם ידיים פתוחות בשלום, וביקש שיעזבו".

כאשר אחד השודדים שלף אקדח וכיוון לעברם, וקטור נעמד מול ג'וי כדי להגן עליה בגופו.

"ג'וני היה ביני לבין האיש שירה בו. איך ששמעתי את הירייה, הוא נפל בכוח אל זרועותי. תפסתי אותו וצעקתי, 'אתה בסדר?', והוא הגיב: 'לא! ירו בי!'.' התמוטטנו ברחוב, ניסיתי להחזיק את הגוף שלו תוך כדי שהוא צועק לעזרה ואני צועקת עליו שישאר איתי".

המאבטח של הבר בו עבדו היה באזור והגיע במהירות, וחייג ל-911. "קשרנו את מעיל הג'ינס שלי סביבו כדי לעצור את הדימום, ובריאן המאבטח עשה בו החייאה", סיפרה.

אניטה ג'י 

"אבל טווח הירי היה קרוב מדי, הפצע היה חזק מדי מכדי שהוא ישרוד, אבל אלוהים, הוא נלחם כדי להישאר".

"אני שבורת לב לחלוטין וכל כך כועסת. השלווה היחידה שלי היא שהייתי איתו וזה לא קרה לו לבד - השלווה היחידה שלי תהיה לראות את האנשים הנוראים האלה מובאים לדין".

YOU MIGHT ALSO LIKE