בא לשכונה נוכל חדש - מתכנן עוקץ הקריפטו הגדול בהיסטוריה בדרך לקליפורניה
סם בנקמן פריד יועבר בקרוב מהכלא השמור בו הוא מוחזק בברוקלין לכלא אחר לא הרחק מבית ילדותו הסמוך לאוניברסיטת סטנפורד - וזאת למרות רצונו להישאר לפחות לזמן הקרוב בניו יורק

סם בנקמן-פריד יועבר מכלא ניו יורקי לקליפורניה - בניגוד לרצונו, כך לפי דיווח עדכני.

FTX founder Sam Bankman-Fried was transferred to a new prison.

נוכל הקריפטו המורשע - שמערער על עונש המאסר בן 25 השנה שנגזר עליו מוקדם יותר השנה – נמצא בעיצומו של הליך בו הוא אמור לעזוב את מרכז המעצר הפדרלי בברוקלין לאחר שנודע לו כי הוא הולך לעבור לכלא במנדוטה, קליפורניה, כך מסרו מקורות לוול סטריט ג'ורנל שפרסם את הידיעה.

בנקמן-פריד, בן ה-32, רצה להישאר בתפוח הגדול כדי לעזור בהכנת הערעור על הרשעתו לאחר שחבר מושבעים מצא כי גנב 8 מיליארד דולרים מלקוחות בורסת המטבעות הקריפטוגרפיים FTX.

איל הטכנולוגיה לשעבר גילה על המעבר לפני כמה ימים והתעורר ביום רביעי מוקדם בבוקר כדי להתחיל בהכנות למעבר.

עורכי דינו כבר ביקשו באפריל לאפשר את הישארותו בניו יורק בזמן שהם נלחמים לבטל את ההרשעה ואת גזר הדין - וזאת למרות שאיל הקריפטו לשעבר רצה בסופו של דבר כן להיכלא בקליפורניה כדי להיות קרוב יותר להוריו החיים ליד אוניברסיטת סטנפורד.

מנדוטה - שנמצאת בערך שעתיים מהאזור בו מתגוררים הוריו - מכילה בית כלא המוגדר כתחת 'אבטחה בינונית' וגם מתקן לווייני בעל אבטחה מינימלית - בנקמן-פריד ככל הנראה ייכלא בראשון.

מאוחר יותר ביום רביעי, השופט הפדרלי של מנהטן, לואיס קפלן, הוציא צו, בו המליץ ​​ללשכת הכלא הפדרלי כי על האסיר להישאר בברוקלין "עד שהערעור שלו יטופל במלואו כדי להקל על הגישה לעורכי הערעור".

בנקמן-פריד הורשע בנובמבר 2023 בשבעה סעיפי הונאה וקשירת קשר ונידון במרץ 2024 לתקופת מאסר ממושכת - שעדיין הינה פחות פי 4 מ-110 השנים שעמדו להיגזר עליו.

התובעים המליצו על בין 40 ל-50 שנים מאחורי סורג ובריח, בעוד שבנקמן-פריד ביקש עונש צנוע של 5-4 שנים בפנים.

YOU MIGHT ALSO LIKE