הנפילה נמשכת: תביעה נוספת נגד פאף דדי בגין תקיפה מינית
הראפר שון קומבס ממשיך להסתבך משפטית, והפעם עם דוגמנית העבר קריסטן מקיני שטוענת כי הוא כפה את עצמו עליה והכריח אותה לבצע בו מין אוראלי

דון 'דידי' קומבס, המוכר כראפר 'פאף דדי', עומד בפני תביעה נוספת בגין תקיפה מינית – זאת ימים אחרי חשיפת תיעוד בו הוא מכה את זוגתו לשעבר, ואחרי תביעה

הדוגמנית לשעבר קריסטן מקיני טוענת שהראפר הכריח אותה לבצע בו מין ארואלי בתום אירוע במהלך שבוע  האופנה לגבריםבשנת 2023.

על פי מסמכי בית המשפט שהגיעו לידי אתר הרכילות TMZ, הדוגמנית בת ה-22 פגשה את פאף דדי במסעדה איטלקית בניו יורק, ולאחר מכן נענתה בחיוב להזמנתו אל הסטודיו שלו, שם הוא וכמה מחבריו חגגו עם אלכוהול וג'וינטים.

אלא שלטענת מקיני, הג'וינט שהיא עישנה היה "חזק מאוד" והיה בו חומר נרקוטי אחר.

בזמן שכולם היו תחת הזיות, סיפרה, קומבס דרש ממנה ללכת בעקבותיו לשירותים – ושם לכאורה כפה את עצמו עליה, דחף את ראשה למשפעה שלו וציווה עליה לבצע בו מין אוראלי.

 על אף שסירבה, הראפר המשיך לדחוף את מקיני. היא ניסתה להתרחק ממנו, אך חשה בסחרחורת ואיבדה את הכרתה. מאוחר יותר היא התעוררה בחלק אחורי של מונית, והבינה שעברה תקיפה מינית.

מקיני, שדורשת פיצויים בגובה שעדיין לא פורסם, היא רק אחת מנשים רבות שהעלו האשמות חמורות מאוד נגד פאף דדי.

אחת מהן היא מי שהייתה זוגתו במשך כעשר שנים, קאסי ונטורה, שהגישה נגדו תביעה בנובמבר בגין התעללות פיזית – אם כי יממה לאחר מכן היא כבר הגיעה להסדר כספי איתו. עם זאת, לפני כשבוע פורסם תיעוד משנת 2016 ממסדרונות מלון בלוס אנג'לס, שם קומבס מפיל אותה ארצה, מכה אותה וגורר אותה.

ביום שישי האחרון, קומבס פרסם סרטון התנצלות בו טען כי היה בתקופה גרוע מאוד בחייו, ואמר כי הוא "נגעל" מההתנהגות שלו.

YOU MIGHT ALSO LIKE