"אתגר TikTok שיצא משליטה": ביל מאהר במתקפה על האידאולוגיה המגדרית הפרוגרסיבית
הקומיקאי והסופר היהודי-אמריקאי יצא חוצץ כנגד הטרנד החדש של הזדהות כאדם רב-מגדרי או מגוון מגדרי השוטף את המדיה החברתית וחלק מהמוסדות הליברליים בארצות הברית

במהלך הופעה ברשת פוקס ניוז, המגיש הליברלי ביל מאהר טען שבמקרים מסוימים, טרנסג'נדריזם הוא רק "אתגר TikTok שיצא משליטה". 

מאהר הידוע בהומור המושחז וחסר המעצורים שלו טען כי ארצות הברית היא כעת "חריגה" בהשוואה למדינות מערביות אחרות, בהתחשב בכך שמדינות אירופה מוותרות כעת על דברים כחוסמי התבגרות לנערים ולילדים המעוניינים בשינוי מין.

"ליברליזם זה לא אותו דבר כמו "התעוררות" (Wokeness), ה-Woke היו רוצים לחשוב שהם הרחבה של הליברליזם, הם לא, אני ליברל של האסכולה הישנה, ​​זה לעתים קרובות מאוד ההפך", אמר הקומיקאי הדמוקרטי הידוע בהיותו פרו-ישראלי נלהב.

"הם חושבים שהם הולכים כל כך רחוק בכיוון הנכון ולמעשה מסתבר שהם בכיוון הלא נכון והם למעשה הפכו את היוצרות", הוסיף.

מאהר ציין כיצד אמריקה "הלכה עד הסוף" ב"התעוררות" למרות שהדבר הופך ללא פופולרי יותר ויותר במדינות מפותחות אחרות.

"יש דבר כזה טראנס? כמובן, לפעמים יש אנשים שכן, בוא נגיד שיש ערבוב במפעל, ואתה לא מרגיש בראש כמו שאתה מרגיש בגוף, אבל חלק מזה הוא גם רק אתגר TikTok שיצא משליטה", טען לקול מחיאות כפיים מצד הקהל.

יש שיפקפקו בקביעתו של מנחה התכנית הפופולרית - "real talk", המשודרת ברשת HBO לפיה פרוגרסיביות ערה סותרת את הליברליזם. אבל, בשנת 2022, נחשף כי אחד מכל חמישה בני דור ה-Z מזוהה כעת כלהט"בק בעוד שמספר האמריקנים שמזדהים כך הוכפל בתוך עשור. סקר של מכון גאלופ המחיש כיצד צעירים הטוענים שהם למעשה להט"בקים עושים זאת אך ורק כדי להיראות ייחודיים וטרנדיים. ככלל, הסקר הראה כי אמריקאים המזדהים כלהט"בים מייצגים כ-7.1 אחוז מהאוכלוסייה, לעומת 5.6 אחוז ב-2021 וזאת כאשר בשנת 2012, כ-3.5 אחוזים בלבד מהאמריקנים זיהו עצמם כלהט"קים.

אם הנארטיב של "נולדתי כך" היה נכון, המספר כנראה לא היה מוכפל, פשוטו כמשמעו, תוך עשור ללא השפעתה של ההנדסה החברתית, כך טוען מאהר.

YOU MIGHT ALSO LIKE