שתי מלכות היופי של ארה"ב פרשו בהפרש של יומיים: "עברו התעללות והטרדות"
מיס ארה"ב ומיס נוער החליטו להחזיר את הכתר ולוותר על התואר, שכן החלום שלהן "הפך לסיוט". שתיהן חתומות על הסכם סודיות נוקשה – אך האמהות החליטו לדבר

האמהות של מיס ארצות הברית נואליה וויגט ומיס נוער ארה"ב אומאסופיה סריווסטבה – שפרשו שתיהן מהתואר אחרי שזכו בכתר בספטמבר האחרון, סיפרו כי עבודת החלומות של הבנות שלהן "הפכה לסיוט".

גם וויגט וגם סריווסטבה כבולות להסכם סודיות חמור מאוד, אבל ג'קלין וויגט וברברה סריווסטבה אמרו שבנותיהן "זכו ליחס לא טוב, עברו התעללות, הוטרדו, ונדחקו לפינה".

שתי מלכות היופי, כאמור, הודיעו על פרישתן מהכתר בהפרש של יומיים בלבד. "שתיהן החליטו לפרוש, לוותר על חלום חייהן, לוותר על הכתר ועל התואר הלאומי. למה ששתי בנות יחליטו לוותר על זה?", אמרה ברברה, מנסה להצביעה על בעיה מערכתית של התחרות.

נואליה וויגט מימין, אומאסופיה סריווסטבה משמאל 

ג'קלין אמרה שהבת שלה "הושתקה לשארית חייה כל עוד הסכם הסודיות בתוקף. אבל הבנות צריכות לדבר".

היא גם סיפרה כי בתום מצעד חג המולד האחרון, בתה נואליה שיתפה אותה על הטרדה מינית שחוותה על ידי גבר ששאל אותה אם היא "בעניין של זקנים עשירים". האמא הוסיפה כי ארגון מיס ארה"ב "צריך לבוא ולדבר איתנו, או להתנצל ולנקות את כל הבלגן הזה".

במכתב הפרישה של וויגט ב-6 במאי, היא ציינה את החשיבות העליונה "לבריאות הנפשית" שלה, ותיארה "סביבת עבודה רעילה של ארגון מיס ארה"ב, שבמקרה הטוב הוא ניהול לקוי אך במקרה הרע מדובר בבריונות והטרדה, שהתחילה זמן קצר לאחר הזכייה שלי".

ממש יומיים לאחר מכן, סריווסטבה הודיעה שהיא מוותרת על הכתר בגלל ש"הערכים שלי כבר לא עולים בקנה אחד עם הכיוון של הארגון".

לאחר התפטרותה של וויגט, ארגון מיס ארה"ב אמר שהוא מציע "כבוד ותמיכה" לנואליה ולהחלטתה לפרוש מתפקידה. "רווחתן של בעלי התואר שלנו היא בסדר ראש העדיפויות, ואנו מבינים את הצורך שלה לתעדף את עצמה".

YOU MIGHT ALSO LIKE