להרפתקנים בלבד: תופעת הטיסות ליעדים סודיים הופכת לפופולרית
מספר הולך וגדל של חברות תעופה או סוכנויות נסיעות מציעות למטיילים האמיצים לרכוש כרטיס טיסה ליעד לא ידוע – וטייל כמה ימים במקום שאולי בחיים לא הייתם טסים אליו

דמיינו את עצמכם מגיעים לשדה התעופה עם מזוודה ארוזה היטב, אבל אתם בכלל לא יודעים אם הבגדים שבחרתם טובים – כי אין לכם מושג מהו היעד אליו תטוסו.

וכך הולכת וגדלה לה תופעה של חברות תעופה שמציעות חוויה להרפתקנים בלבד עם טיסות ליעדים מסתוריים.

באירופה יש שלל של אופציות מטורפות כאלה. לופטהנזה הגרמנית מפעילה את 'לופטהנזה בהפתעה', בה אתם רוכשים כרטיס טיסה ליעד לא ידוע על פי סוג הטיול המועדף עליכם.

גם סוכנות הנסיעות Opodo מציעה טיסות זולות ומלון כלול למיקום לא ידוע, וחברת הנסיעות Black Tomato מזמינה מגלי ארצות חסרי פחד לצאת אל שממה לא ידועה עם חבילת ה-Get Lost שלהם. גם srprs.me מציעה מגוון של חופשות מסתוריות מבריטניה החל מ-240 פאונד, לטיול של 3-5 ימים באירופה.

החברה הלונדונית Journee מציעה גם כן נסיעות מסתוריות לבודדים, אחרי שהם עונים על שאלון המתאר את ההעדפות שלהם – החל מטיולים בחוץ, אתרים היסטוריים, כפרים וגלריות אומנות, טיפולי ספא וסגווי. אז, החברה מתאימה לאדם יעד מסתורי, מארגנת טיסה פלוס מלון – ומציעה אטרקציות במקום.

על פי מומחים, העלייה בטיולים מסתוריים מעידה על הקושי לבחור חופשה – כאשר המטייל הממוצע גולש בלפחות 141 דפי אינטרנט לפני שהוא מקבל החלטה. ומה שהרגיש בעבר כחופש לבחור, הפך לסוג של מבוך אינסופי עם כמויות של אטרקציות והמלצות.

אם אתם אמיצים מספיק ללכת אל הלא נודע, אל תדאגי – רוב חברות התעופה שמארגנות טיולים מסורתיים כאלה יתנו לכם מידע על מזג האוויר ביעד בו תנחתו ועוד כמה טיפים.

YOU MIGHT ALSO LIKE