מטריד: האיש שהצית עצמו מחוץ למשפט טראמפ הזהיר מ"קנוניה פאשיסטית אפוקליפטית" ורצה ליזום "מהפכה מזוינת"
מקס אזארלו הוא האיש שהצית את עצמו בשידור חי לעיני העולם כולו מול בית המשפט שדן בתיק כנגד הנשיא לשעבר דונאלד טראמפ, עתה מתברר תוכן המניפסט הרדיקלי שפרסם ערב המעשה הקשה - כעת הוא מאושפז בבית החולים במצב אנוש

מקס אזארלו בן ה-37 זוהה כאדם שהצית את עצמו ליד בית המשפט בניו יורק שבו מתקיים משפטו של דונלד טראמפ. הוא מאושפז במצב אנוש ביחידת הכוויות בבית החולים במנהטן, כך מסרה המשטרה ביום שישי.

לפני שהצית את עצמו, פיזר אזארלו ערימת פליירים שהובילו אנשים לבלוג שלו "ניירות פונזי" - שבה הוא כותב: "שמי מקס אזארלו, ואני חוקר שהצית את עצמו מחוץ למשפט טראמפ במנהטן".

אזארלו טוען שמתרחשת קונספירציה טוטליטרית, המתוזמרת על ידי ממשלת ארה"ב ובעלות בריתה, שמטרתה לכפות סדר עולמי פאשיסטי.

"מעשה מחאה קיצוני זה נועד למשוך תשומת לב לתגלית דחופה וחשובה: אנחנו קורבנות של הונאה טוטליטרית, והממשלה שלנו (יחד עם רבים מבעלי בריתם) עומדת לפגוע בנו בהפיכה עולמית פשיסטית אפוקליפטית".

"הטענות הללו נשמעות כמו תיאוריית קונספירציה פנטסטית, אבל הן לא. הם הוכחה לקונספירציה. אם תחקור את הר הממצאים כאן, תוכיח זאת גם כן. אם תלמד הרבה על מזימות פונזי, תגלה שהחיים שלנו הם שקר".

"אם תעקוב אחר הבלוג הזה והקישורים למטה, תגלה את האמת הקלוקלת של "אמריקה בעידן הפוסט-אמת".

"תלמד את הסיפור המפחיד והטיפשי ביותר בהיסטוריה העולמית. ותבין שכולנו נמצאים במצב חירום נואש שדורש פעולה מכם".

"לחבריי ובני משפחתי, לעדים ולמגיבים הראשונים, אני מתנצל עמוקות על שגרמתי לכם את הכאב הזה. אבל אני מבטיח לכם שזו טיפה בדלי בהשוואה למה שהממשלה שלנו מתכוונת לגרום".

"מכיוון שהמילים הללו נכונות, זהו מעשה של מהפכה", כתב האיש.

המניפסט מתמקד במגזר הפיננסי - ובמיוחד במשברים בנקאיים ותפקידם של מטבעות קריפטוגרפיים. במניפסט נטען כי נפילת בנק עמק הסיליקון (SVB), שהייתה קשורה לפעולותיו של פיטר ת'יל ולקריסת בנק סילברגייט שלאחר מכן, לא הייתה מקרית אלא חלק מתוכנית רחבה יותר הכוללת מטבעות קריפטוגרפיים כתוכנית הונאה גלובלית. לטענתו, מטבעות קריפטוגרפיים נועדו לערער את היציבות הכלכלית, ולהשפיע על תאגידים גדולים ואליטות בסיוע למהפך הפיננסי.

תוכנית זו, לטענתו, תרמה לאינפלציה העולמית והיא צפויה לגרום להפרעה כלכלית גדולה עוד יותר בעתיד.

לאחר מכן הוא מתרחב המניפסט ועוסק בפוליטיקה, נטען בו כי ממשלת ארה"ב הפכה ל'קלפטוקרטיה סודית', בהצביעו על מניפולציה דו-מפלגתית ושיתוף פעולה בין הילרי וטראמפ.

לדברי המחבר, הממשלה מנציחה את הפילוג והמשבר כדי לשמור על שליטה ולהסיח את הדעת מהפעולות הנצלניות שלה.

זה, לטענתו, מוביל בהכרח למדינה פשיסטית אלא אם כן מטפלים בדחיפות בדבר.

לבסוף, הוא טוען כי תרבות הפופ ותכניות כמו משפחת סימפסון נועדו לנרמל חוסר תפקוד ולהסיח את הדעת מבעיות קריטיות - ושהתקשורת משמשת את האליטות כדי לתמרן את התפיסה הציבורית ולשמור על הסטטוס קוו שמדכא פעולה קולקטיבית נגד עוולות מערכתיות.

הפתרון שלו? מהפכה (וכמובן, להצית את עצמו):

אזארלו היה אנרכו-קומוניסט הפעיל ב'Reddit'.

הוא גם הצטלם בעבר עם הנשיא ביל קלינטון

YOU MIGHT ALSO LIKE