"אנחנו משפחה": שליח חב"ד מציע תפילין ותקווה לטסים מ-LAX לישראל
ארי ליברו החליט לאחר ה-7 באוקטובר כי אף אם לא יהיה בישראל, לפחות יוכל לחזק את אלה הטסים אליה - "אנחנו דואגים אחד לשני, ואנשים מעריכים את זה" סיפר

כפי שאתם יכולים לתאר לעצמכם, נסיעה לארץ בימים אלה יכולה לעורר מתיחות, אבל כדי להעניק מעט נחמה למטיילים ולמבקרים, השליח והרב של בית-חב"ד מקומי בלוס אנג'לס החליט לנדב את זמנו ולחזק בתורה ומצוות את היהודים העוברים ושבים ליד דלפק חברת אל-על בנמל התעופה LAX.

צפו בכתבת ערוץ ABC7 על שליח חב"ד, הרב ארי ליברו, ופועלו בשדה התעופה LAX:

 

הרב ארי ליברו לא צריך להרחיק כדי להגיע לשדה התעופה הגדול ביותר של דרום קליפורניה: "אני מנהל את חב"ד ווסטצ'סטר ליד שדה התעופה", אמר. הוא מגיע לטרמינל הבינלאומי להתנדב מדי יום מאז ה-7 באוקטובר, ועורך תפילות ומניח תפילין עם הטסים ארצה.

"הם רוצים לקחת חלק ולעשות משהו טוב לפני שהם עולים", אמר ליברו, "זה מדהים. זו ברכה. זו מצווה גדולה".

מטייל אחד שהתראיין מעולם לא הניח תפילין עד אותה העת בשדה תעופה - "זו זכות גדולה", אמר.

סקוט לופמן, המתגורר בדרום קליפורניה סיפר כי הוא אינו מהסס או חושש לעלות על הטיסה, אך הודה כי הוא כבר התפלל לפני שהגיע לשדה התעופה.

"אני אישית לא מנסה לדחוף את הדת על אף אחד, אבל, אתה יודע, אני חושב שיש לו לב טוב, והוא עובד קשה, והוא עוזר לאנשים", אמר לופמן.

"הוא מנסה לעזור לאנשים לשפר את חייהם, וזה דבר טוב".

הרב ליברו מספר כי גם בשדות תעופה אחרים כמו שדה התעופה הבינלאומי של מיאמי ושדה התעופה 'JFK' בניו יורק מספקים שירותים דומים וכי הוא שמח להיות זמין למטיילים בלוס אנג'לס אשר זקוקים לו.

"אתה יודע, יכולים להיות לנו חילוקי דעות. כמו שאומרים, 'שני יהודים, שלוש דעות', אבל אנחנו עדיין משפחה", אמר.

"אנחנו דואגים אחד לשני, ואנשים מעריכים את זה".

YOU MIGHT ALSO LIKE