ספין אוף בדרך: 'לא רק בלונדיניות' הופכת לסדרת טלוויזיה
ריס ווית'רספון, או יותר אל וודס – תחזור למסך בתור הבלונדינית החכמה והאהובה ביותר לסדרה בת שתי עונות לפחות שמופקת על ידי אמזון

לא רק בלונדינית הוא אחד מסרטי הקומדיה האהובים ביותר, ועברו יותר מ-20 שנה מאז שיצא הסרט השני.

כעת מתברר שסדרת ספין-אוף בעלת שתי עונות נמצאת בפיתוח על ידי 'אמזון פריים', בהן תשחק כוכבת הסרט המקורי, ריס ווית'רספון.

בעבר דווח שאמזון מחפשת לפתח פרויקטים חדשים המבוססים על חברת ההפקות הגדולה MGM, זו עם האריה השואג, שנרכשה על ידי אמזון בשנת 2021. בין הפרויקטים הללו היו 'לא רק בלונדיניות', וגם 'רובוקופ' ו-Barbershop.

אין הרבה פרטים על העלילה, אבל הפרויקט מופק על ידי ווית'רספון עצמה ביחד עם ג'וש שוורץ וסטפני סאבאג' – כאשר השניים האחרונים ידועים בעיקר מפיתוח הדרמה המצליחה Gossip Girl, כמו גם The OC. כך שהציפיות עבור איכות והצלחת הסדרה הן גבוהות מאוד

הסרט הראשון של 'לא רק בלונדיניות' שוחרר לבתי הקולנוע בשנת 2001, שם ווית'רספון – שזכתה באוסקר עבור התפקיד, כיכבה בתור אל וודס – צעירה העונה לסטיגמות של בלונדינית, אך מחליטה ללמוד בבית ספר למשפטים של הרווארד בניסיון להרשים את אהוב ליבה.

הסרט זכה להצלחה גדולה מאוד, ושנתיים לאחר מכן יצא הסרט השני. בשנת 2018 החלו שמועות לגבי סרט שלישי, ובשנה שעברה אושר כי אמזון ו-MGM עובדים על חלק נוסף לסרט – אם כי הוא עדיין לא יצא.

העלילה המוצלחת ואהבת הקהל הביאה במהלך השנים לסרט נוסף, אם כי ללא כיכובה של ווית'רספון, וכך גם סדרת טלוויזיה שלא צלחה. גם מחזמר 'לא רק בלונדיניות' רץ בברודווי בשנת 2007, ואף קיבל מספר מועמדויות טוני.

YOU MIGHT ALSO LIKE