קליפורניה: ביטוח רכב ב-500 דולר לשנה? הנה כמה טיפים על איך לחסוך בפוליסה
העלייה החדה במחירי הביטוח משאירה רבים חסרי אונים עם חשבונות תופחים - אבל בינתיים ישנם גם כמה דרכים לסייע באיזון התקציב על ידי בדיקת דרכי חיסכון אפשריות - כולל תכנית ממשלתית אטרקטיבית במיוחד לבעלי הכנסה נמוכה ובינונית

הנסיעה בכבישי קליפורניה הולכת ומתייקרת והעלות הגבוהה ממילא הכרוכה בביטוח כלי הרכב שלנו צפויה לעלות.

מומחים מצביעים על מספר גורמים לעלייה בעלות ההגנה על הרכב והנוסעים.

"לחברות הביטוח הייתה בעיה קשה בשנת 2022 והן סוחטות מאז כל פיסת רווח כדי לפצות על כך", אמר דאג הלר מ'פדרציית הצרכנים של אמריקה'.

פיצוי על הזמנים הקשים היא רק סיבה אחת לעליות המחירים.

סיבה נוספת היא עלויות תיקון הרכב אשר הולכות ומתייקרות.

ו

ועדיין תומכי הצרכנים טוענים כי מדובר בתירוצים: "זה דבר אחד לעמוד בקצב האינפלציה, זה דבר אחר להשתמש באינפלציה כאסטרטגיה להגדלת הרווחים", לפי הלר.

בקליפורניה יש אמנם נציב שאמור לווסת את העלויות הללו, אך גם צרכנים יכולים לנקוט מספר צעדים משל עצמם.

לדוגמה, אם המכונית שלכם ישנה, שקלו להוריד את כיסוי ההתנגשות - תאבדו את הכיסוי, אך זה יכול להוביל לחיסכון רב ומשמעותי.

עוד דרך לחסוך היא לעדכן את פרטי המידע של הנהג עם המבטח, מדובר בדבר שבלי לשים לב בכלל עשוי לזכותכם בתוכנית זולה עוד יותר.

כמו כן חשוב לזכור כי נהגים חייבים לעשות סקר שוק: "אחד הדברים הטובים ביותר שאנשים יכולים לעשות וצריכים לעשות, בימים אלה, ואני אומר זאת בכל שנה, הוא ללכת ולקנות את הפוליסה שלכם בעצמכם על ידי בדיקה", אמר הלר.

"בדיוק דיברתי עם צרכנים שחתכו מהביטוח שלהם חצי מהמחיר רק על ידי הסתכלות בחוץ. הם היו כל כך רגילים להיצמד לחברה הישנה שלהם, עד שהם לא הבינו בכלל עד כמה התעריפים שהם משלמים יכולים להיות חריגים".

לבסוף, אם אתם בעלי הכנסה נמוכה עם משפחה, אתם עשויים להיות זכאים לתוכנית מיוחדת המנוהלת על ידי המדינה והמעניקה תעריף משתלם.

"אם אתם נהגים טובים אבל יש לכם הכנסה נמוכה ומתונה - כמו משפחה בת ארבע נפשות עם פחות מ-75,000 דולרים בשנה - אתם עשויים להיות זכאים לתוכנית מיוחדת של מדינת קליפורניה הזמינה דרך אתר האינטרנט של המדינה", לפי הלר.

"אתם בעצם יכולים לקבל פוליסה חשופה, אבל היא תעלה לכם פחות מ-500 דולרים לשנה".

וכידוע, אין עוררין על כך שמחירים נמוכים בביטוח הם כלי חשוב בדרך לרווחה כלכלית ותקציב מאוזן לאורך זמן.

YOU MIGHT ALSO LIKE