טקס פרסי גילדת שחקני המסך: 'אופנהיימר' ו'הדוב' שוב מככבות
טקס ה-SAG נערך בפעם ה-30 בלוס אנג'לס, עם רשימת זוכים דומה לטקסים הנוצצים האחרים – בין אם קיליאן מרפי או ג'רמי אלן ווייט שממשיכים לגרוף פסלונים

טקס פרסי גילדת שחקני המסך, הידוע בשם SAG Award, נערך בלילה שבין שבת לראשון בלוס אנג'לס בפעם ה-30 – כאשר הסרט 'אופנהיימר' של כריסטופר נולאן כיכב בפעם הנוספת.

כוכבי 'אופנהיימר' (צילום: AP)

הסרט הביוגרפי על אבי פצצת האטום זכה בשלושה פרסים עיקריים, אחד מהם הוא פרס האנסמבל הטוב ביותר.

גם כוכב הסרט, קיליאן מרפי, קטף את פרס השחקן הטוב ביותר על תפקידו הראשי בסרט, ורוברט דאוני ג'וניור זכה בפרס שחקן המשנה הטוב ביותר על משחקו בתור לואיס שטראוס, יו"ר ועדת האנרגיה האטומית.

לילה גלדסטון לקחה את פרס השחקנית הטובה ביותר על תפקידה בסרט Killers of the Flower Moon, וניצחה את אמה סטון מהסרט  Poor Things ומרגוט רובי מ'ברבי'.

השחקנית דאווין ג'וי רנדולף קיבלה את פרס שחקנית המשנה הטובה ביותר עבור תפקידה בסרט The Holdovers, מה שמסמן עבורה עונת פרסים מוצלחת במיוחד לאחר זכתה בגלובוס הזהב וב-BAFTA.

הניצחון המפתיע של הערב היה של פדרו פסקל, שזכה לפרס השחקן הטוב ביותר בסדרת דרמה בשל כיכובו ב-The Last of Us. כאשר עלה לבמה לשאת את נאומו, פסקל התלוצץ עם הקהל ואמר שהוא שיכור שכן הוא לא חשב שהוא ינצח.

אליזבת דביקי גרפה את תואר השחקנית הטובה ביותר בסדרת דרמה עבור 'הכתר'.

אחת הסדרות המצליחות והמדוברות של השנה – הדוב – גם כן גרף שלושה פרסים, עולל עבור אנסמבל קומדיה הטוב ביותר, עבור השחקן הראשי הטוב ביותר אותו קיבל ג'רמי אלן וויט, וחברתו לקאסט, איו אדברי, שזכתה בפרס השחקנית הטובה ביותר בסדרה קומית.

עלי וונג זכתה בפרס על תפקידה במיני סדרה של נטפליקס Beef, ופרס מפעל חיים הוענק לברברה סטרייסנד.

הטקס היה זמין לצפייה ישירה בנטפליקס, כאשר זו השנה השנייה שלפלטפורמת הסטירמינג יש את הזכויות לשדר את הערב הנוצץ.

YOU MIGHT ALSO LIKE