דלתא איירליינס בהצעה מפתה: טיסה מיוחדת לצפייה בליקוי החמה
זו תהיה הפעם האחרונה עד שנת 2044 לפחות, בה הירח יחסום לחלוטין את השמש מעל צפון אמריקה. עבור כך, חברת התעופה הודיעה על טיסות מיוחדות

דלתא איירליינס מציעה לנוסעים טיסה מיוחדת מאוד – בה הם יוכלו לראות מקרוב מאוד את ליקוי החמה הגדול ביותר שיהיה האחרון בעשרות השנים הקרובות.

הליקוי אמור להיראות בצפון אמריקה ב-8 באפריל, כשהירח עובר בין השמש לכדור הארץ, וחוסם לחלוטין את החמה ומכהה את השמים.

עבור החוויה הייחודית הזו, חברת התעופה דלתא איירליינס תוציא טיסה מיוחדת שתציע לנוסעים שלה לראות מקרוב את תופעת הטבע המיוחדת מגובה של 30,000 רגל.

(צילום: Getty Images)

הטיסה תמריא מואסטין בשעה 12:15 בצהריים, שעון CT, ותנחת בדטרויט בשעה 4:20 אחר הצהריים, שעון ET – כל זאת כדי לאפשר למעוניינים בכך "לבלות זמן רב ככל האפשר" באוויר מה שייתן להם את "הסיכוי הטוב ביותר לצפות בבטחה בשיא ליקוי החמה".

הטיסה, שמספרה 1218, תיערך במטוס מסוג איירבוס A220-300 לו יש חלונות גדולים במיוחד – וכך, לנוסעים תהיה את נקודת התצפית הטובה ביותר לליקוי החמה המלא האחרון שייראה מעל צפון אמריקה עד 2044.

הטיסה מאוסטין לדטרויט תהיה הטובה ביותר עבור תצפית ליקוי החמה, אך דלתא תוצא חמש טיסות נוספות: מדטרויט מטרופולין וויין קאונטי לנמל התעופה ווסטצ'סטר קאונטי, משדה"ת הבינלאומי של לוס אנג'לס לסן אנטוניו, מנמל התעופה של סולט לייק סיטי אל סן אנטוניו ושדה"ת סולט לייק סיטי לנמל התעופה אוסטין-ברגסטרום.

אם מדובר בחוויה שמעניינת אתכם – זכרו: תעלו למטוס עם משקפיים ייעודיות לצפייה בליקוי חמה, שיגנו על עיניכם מנזקים אפשריים. זאת מאחר שמומחים מזהירים שמבט ישיר אל השמש יכול לגרום מיידית לפציעה חמורה בעיניים.

אבל ממש לא חייב להיות עשרות אלפי מטרים מעל האדמה כדי לראות את הליקוי, ותהיה תמוגה טובה גם מטקסס, אוקלהומה, ארקנסו, מיזורי, אילינוי, קנטקי, אינדיאנה, אוהיו, פלנסילבניה, ניו יורק, ורמונט, ניו המפשייר ומיין.

YOU MIGHT ALSO LIKE