קליפורניה: הכנופיה שגנבה מליוני דולרים מעשרות מחוזות במדינה – נתפסה
רשת גנבים מתוחכמת פעלה במשך כמעט עשר שנים ברחבי יותר מ-20 מחוזות בגולדן סטייט, גנבה מוצרי קוסמטיקה ומכרה אותם במחירי רצפה באמזון

הרשויות בקליפורניה הודיעו כי הצליחו לשים את ידם על כנופיית פשע שגנבה לפחות 8 מיליון דולר במוצרי קוסמטיקה מ-21 מחוזות ברחבי הגולדן סטייט.

סיירת הכביש המהיר של קליפורניה פרסמה כי עצרה אדם אחד, ששמו טרם פורסם, החשוד כי עמד בראש רשת הגנבים שפעלה במשך כמעט עשר שנים שלמות.

הפושעים הונחו לפרוץ לחנויות Ultra Beauty וקמעונאיות אחרות ברחבי המדינה, לגנוב מוצרי קוסמטיקה שונים – שלאחר מכן נמכרו באמזון במחירי רצפה.

רשת הפשיעה התפרשה על פני מחוזות רבים: אלמדה, פליסר, קרן, קונטרה קוסטה, אורנג', לוס אנג'לס, סנטה קלרה, סן דייגו, סקרמנטו, סן מטאו, סולאנו, ריברסייד, סן חואקין, סטניסלאוס, נאפה, מרין, טולאר, סן ברנרדינו, סונומה, ונטורה ויולו.

החקירה התנהלה על ידי מספר סוכנויות אכיפת חוק מקומיות ופדרליות כאחד, כולל סיירת הכביש המהר, משרד המשפטים של קליפורניה, המחלקה לביטחון המולדת של ארה"ב ושירות הפיקוח על הדואר האמריקאי. כמו כן, כמה מהחנויות הצטרפו למאמץ לתפוס את הגנבים.

הרשויות פתחו בחקירה לאחר שחנויות אולטרה ביוטי בדרום המדינה דיווחו על יותר מ-230 גנבינות. בדצמבר האחרון, החקירה הגיעה לשיא כאשר בוצעו מספר צווי חיפוש במהלכם נלקחו כמה חשודים למעצר.

ביום שישי האחרון, התובע הכללי של קליפורניה, רוב בונטה, ערך מסיבת עיתונאים בסן דייגו – שם הוגשה התלונה הראשית – והודיע שראש הכנופייה נעצר.

כמו כן, תשעה בני אדם הקשורים למזימה אורכת השנים הואשמו, כולל שלושה שזוהו כמשקווים בלתי חוקיים ושישה שביצעו את הגניבות עצמן.

לבשנת 2019, ה-CHP הקים צוות משימה כדי להילחם בבעיה הגוברת של גניבות קמעונאיות – ומאז היה מעורב ביותר מ-2,300 חקירות שהובילו למעצרם של יותר מ-2,200 חשודים, ולהחזרת מאות אלפי סחורות גנובות בשווי של יותר מ-41 מיליון דולר.

רק לפני כחודשיים, כפי שדיווחנו, אותרה כמות גדולה של ארגזים המלאים במוצרים גנובים, בעיקר קוסמטיים, השווים כמיליון דולר.

YOU MIGHT ALSO LIKE