99 שנות מאסר לצעירה שרצחה את חברתה הטובה – עבור 9 מיליון דולר
דנאלי ברהמר מאלסקה הייתה בת 18 כאשר החלה לדברע ם גבר זר באינטרנט, שהציע לה סכום עתק עבור רצח רנדומלי ותיעודו. היא הסכימה, ובחרה להרוג את חברתה המוגבלת

צעירה מאלסקה שרצחה את חברתה הטובה עבור 9 מיליון דולר שהוצעו לה, נידונה ל-99 שנים מאחורי סורג ובריח.

דנאלי דקוטה סקיי ברהמר בת ה-24, הודתה בשנה שעברה בסעיף של רצח מדרגה ראשונה אחרי שבשנת 2019 חברתה הטובה סינתיה הופמן נורתה למוות על גדול הנהר, אליו נלקחה על ידי ברהמר.

ברהמר (צילום: AP)

ביום רביעי האחרון, אחרי שימוע שנמשך יומיים, שופט ביהמ"ש העליון באנקורג' אנדרו פיטרסון גזר את דינה של ברהמר במה שהוגדר כ"אחד הפשעים החמורים ביותר שהיו באלסקה... מדובר בעבריינית הנוראית ביותר, שביצעה את הרצח בצורה קרה ומחושבת".

על פי מסמכי בית המשפט, ברהמר הייתה בת 18 כאשר הכירה גבר באינטרנט שהציג את עצמו כמיליונר מקנזס בשם טיילר – שלבסוף התגלה במציאות כדארין שילמילר בן ה-25 מאינדיאנה.

באופן חולני במיוחד, אותו מתחזה הציע לצעירה 9 מיליון דולר אם תסכים להרוג מישהו רנדומלי – זאת בתמורה לתמונות וסרטונים מהרצח.

ברהמר הצליחה לשכנע ארבעה חברים, שניים מהם קטינים, שיעזרו לה להוציא את הרצח לפועל, וכולם יחד בחרו בסינתיה הופמן, צעירה עם מגבלות התפתחויות בעלת יכולת נפשית של ילדה בת 12. משפחתה של הופמן סיפרו כי השתיים נפגשו בתיכון, והיו "חברות הכי טובות".

ברהמר מימין, סינתיה הופמן משמאל (צילום: AP, פייסבוק)

ב-2 ביוני 2019, ברהמר וחבריה לקחו את הופמן לחלקת טבע לא רחוקה מביתם. ליד נהר אקלוטנה, הם קשרו את ידיה ורגליה של הצעירה – ואחד הבחורים ירה כדור אחד בחלק האחורי של ראשה, ולאחר מכן גופתה הושלכה לנהר.

"אולי ברהמר לא לחצה על ההדק, אבל כל זה מעולם לא היה קורה לולא דנאלי ברהמר", אמר עוזר התובע המחוזי פטריק מקיי.

אחרי ששרפו את הארנק והפריטים האחרים של הופמן וזרקו את האקדח, ברהמר שלחה הודעה למשפחתה של הופמן ואמרה להם שהיא הורידה אותה בפארק.

רק לאחר החקירה והמעצרים שבוצעו, ברהמר הבינה שאותו גבר זר באינטרנט רימה אותה. כאמור, גם הוא נעצר, וסיפר למשטרה כי קיבל תמונות וסרטונים של הרצח דרך אפליקציית Snapchat.

YOU MIGHT ALSO LIKE