כמה כוסות קפה צריך לשתות ביום כדי לרדת במשקל?
ניתן להאיץ את תהליך ההריזה עם עד 400 מ"ג קפאין ביום, כמובן תלוי במשקל גופכם, שכן הוא עוזר להפחית את ה-BMI ואת שומן הגוף וגם מפחית את התיאבון

תזונה טובה ופעילות גופנית הן הבסיס להליך הרזיה מוצלח – אבל לפי מומחים, יש כלי אחד שיכול לסייע לכם, והוא מהנה במיוחד. כוס קפה.

זה לא סוד שקפאין יכול לסייע לכם בתהליך הירידה במשקל, אבל תמיד עולה השאלה כמה יש לצרוך ממנו כדי שהוא יעזור בהשלת הקילוגרמים העודפים.

(צילום: Shutterstock)

תמי וליסי לקטוס, המוכרות גם בשם The Nutrition Twins, אמרו שבין 200 עד 400 מ"ג יכולים לסייע להליך ההרזיה, שזה בין שתיים לחמש כוסות קפה. כמובן שזה תלוי מאוד במידה שלכם.

הטענה שלהן עולה בקנה אחד עם מחקר מאוניברסיטת הרווארד ממחלקת לבריאות הציבור, שהוכיח כי ארבע כוסות קפה בוץ ביום יכולות להוריד בכארבעה אחוזים את השומן בגוף.

"הקפאין מאיץ את חילוף החומרים, ועוזר לכם לשרוף יותר קלוריות", אמרו האחיות התאומות. "כמה מחקרים כבר הראו שזה יכול לעזור להפחית את ה-BMI, משקל הגוף ושומן הגוף. קפה יכול גם למנוע את התיאבון ולהפחית את הרעב".

לדבריהן, מחקר נוסף מצביע על כך ששתיית קפה "לפני ארוחה יכולה להפחית את כמות האוכל שתאכלו, גם אם שתיתם את הקפה עד ארבע שעות לפני הארוחה. קפה מכיל גם חומצה כלורוגנית, אשר הוכחה כמגבירה את שריפת השומנים ועשויה לסייע בהאטת ספיגת הפחמימות".

אבל יש כללים שחייב להקפיד עליהם – אחרת הקפה יכול לפגוע במטרות שלכם. "היזהרו מהוספת שמנת, חלב מלא או סוכר", הסבירו התאומות. "מחקר מצא ששתיית כוס קפה ביום יכולה לעזור בירידה במשקל, אבל אם מוסיפים כפית סוכר – זה הורס את כל היתרונות".

YOU MIGHT ALSO LIKE