תכשיטן הסלבריטאים מניו יורק הופתע בחנות ע״י חמושים: בני ניסנוב נשדד בסכום של מיליון דולר
על פי הדיווחים, ניסנוב קיבל בלילה שיחת טלפון מלקוח שביקש לרכוש תכשיטים – וכשפתח עבורו את החנות, שני חמושים הסתערו ושדדו אותו

אחד התכשיטנים הפופולארים ביותר בקרב הסלבריטאים האמריקאים, שעבד עבור מפורסמים כמו אשר וניקי מינאז', נשדד באיומי אקדח בסכום של כמיליון דולר ברובע היהלומים במנהטן.

בני ניסנוב, המוכר בכינויו Benny Da Jeweler, היה עם לקוח בחנות שלו ברחוב ווסט 47, בין השדרה החמישית לשישית, בשעות לילה מאוחרת.

ניסנוב ופאף דאדי (צילום מתוך האינסטגרם של ניסנוב)

אז, בשעה 1:30 בלילה, שני גברים החמושים בכלי נשק פרצו פנימה, איימו בירי ושדדו מספר תכשיטים יקרים במיוחד, ואז רצו אל המכונית השחורה איתה הגיעו ונמלטו מהמקום.

על פי חקירה ראשונית ועדותו של ניסנוב, התכשיטים שנגנבו מהחנות היו בשווי של כמיליון דולר.

משטרת ניו יורק פתחה בחקירה, ומסרה לתקשורת כי טרם בוצעו מעצרים.

 ניסנוב בן ה-37 מוכר מאוד בקרב המפורסמים האמריקאים, בעיקר בתעשיית המוזיקה שכן התכשיטים שלו נראו על סלבריטאים כמו פאף דאדי, אשר, אייס ספייס, ניקי מינאז', מרי ג'יי בלייג', פופ סמוק וליל טיג'יי.

תכשיטן בשם ליאו, חבר של ניסנוב, שיתף את ה'ניו יורק פוסט' בשמועות לפיהן לקוח התקשר לבן ה-37 באמצע הלילה כדי לקנות תכשיטים, והוא הגיע ופתח את החנות. לכן יש ספקולציות כי אותו לקוח היה חלק מהמזימה לשדוד את התכשיטן, אבל עדיין מדובר בהשערות בלבד.

"אני מניח שכאשר הלקוח נכנס לחנות, השודדים פעלו. כי מי באמת רוצה לקנות באחת בלילה", אמר ליאו.

ניסנוב, שטרם מסר הצהרה לתקשורת, מציע בחנות שלו מבחר של תכשיטים בעיצוב אישי, כמו גם שעונים יוקרתיים של חברות כמו רולקס, ריצ'רד מיל ועוד.

YOU MIGHT ALSO LIKE