תיעוד ממנהטן: גבר אחוז טירוף במסע פראי ברחובות העיר
החשוד בן ה-37 גנב רכב יוקרתי, התנגש במונית, נשכב מתחת לגלגלי אוטובוס – ואז זינק על גג של מכונית נוסעת. על הדרך, הוא פצע לפחות שני בני אדם

עוברי האורח במנהטן עצרו וצפו במחזה מלחיץ, בו אדם יצא למסע טירוף כאשר גנב רכב מסוג בנטלי, התרסק במונית, יצא ונשכב מול אוטובוס ואז זינק על גג של רכב נוסע.

התקרית ההזויה ברחובות ניו יורק התרחשה ביום ראשון האחרון בסביבות השעה 11:00 בבוקר, בפינה הדרום מערבית של ברודווי ורחוב 55.

מסע הטירוף המתועד התחיל כאשר רואים בעלים של רכב בנטלי מנסה לפתוח את דלת המוכנית שלו כאשר הגנב כבר יושב בכיסא הנהג -  ואז מתחיל לנסוע. כמה מטרים לאחר מכן החשוד התנגש עם הרכב היוקרתי במונית צהובה, בתוכה היו מספר נוסעים.

הגנב, שמאוחר יותר זוהה בשם טרנס ברוקס בן ה-37, יצא מהמכונית ההרוסה והתהלך מסביב בחוסר יציבות, עד שלפתע התיישב על הכביש מלא הרכבים מול אוטובוס. עוברי האורח ההמומים קראו לנהג האוטובוס שלא להמשיך בנסיעתו כי ישנו אדם מתחת לגלגלים.

שוטרת שהייתה באזור

ניגשה לברוקס, שעדיין היה שכוב על הקרקע – אך לפתע קפץ במהירות על שתי רגליו והחל לצעוק דברים לא מובנים.

אז, בן ה-37 זינק על רכב שטח שחור שנסע ברחוב בעוד שכולם מסביב עוצרים את נשימתם. שוטרי NYP התאספו ודרשו מברוקס לרדת מהמכונית, אלא שזה התיישב על מכסה המנוע וניפץ את השמשה.

נהג ה-SUV יצא בזעם, הכה את החשוד ועזר להוריד אותו מהמכונית – ואז בן ה-37 נעצר.

בזמן שהוא נלקח לבית הסהור, פרמדיקים הגיעו לזירה וטיפלו בלפחות שני בני אדם שנפגעו בזמן שבורקס התרסק עם רכב הבנטלי במונית.

YOU MIGHT ALSO LIKE