תיעוד קשה מלוס אנג'לס: שוטר ירה למוות באדם באמצע הכביש המהיר
איש הביטחון הגיע למקום בשל דיווחים על הולך רגל באמצע הכביש המהיר 105. מסיבה שעדיין נחקרת, התפתחה קטטה בין השניים – בהמלכה הקצין שלף אקדח וירה מספר כדורים

קצין בסיירת הכביש המהיר של קליפורניה ירה למוות באדם איתו נאבק בכביש המהיר 105 בלוס אנג'לס, בתקרית קשה שתועדה על ידי עובר אורח.

הרשויות פתחו בחקירה לאחר האירוע הקטלני, שהתחיל כאשר שוטר של CHP הגיב לקריאה בגין אדם שהולך על הכביש המהיר 105.

התיעוד הקשה לצפייה, שצולם על ידי אחד הנהגים ופורסם ברשתות החברתיות, מתחיל כאשר השוטר והאיש מתקוטטים אחד עם השני על הקרקע, באמצע הכביש. לאחר מספר שניות, השוטר קם ותופס את האקדח שלו, ויורה מספר פעמים לעבר אותו אלמוני.

דוברות ה-CHP אישרה את התקרית ואמרה כי היא חוקרת אותה, אך לא מסרה פרטים נוספים. כך גם משרד הבוחן הרפואי של מחוז אל.איי, שאישר כי האדם מת – אך לא סיפק זיהוי או סיבת מוות. החוקרים בודקים האם החשוד היה חמוש באקדח או סכין.

שימו לב - תיעוד קשה לצפייה:

"הסרטון הזה מזעזע, ויש לחקור את הירי במהירות רבה", מסרו בהודעה משותפת חבר המועצה טים מק'אוסקר, הסנטור סטיבן ברדפורד וחבר אספת המדינה מייק ג'יפסון. "זה נראה כמו שימוש מיותר בכוח", מסר ברדפורד.

עם זאת, בכיר באכיפת החוק בקליפורניה, טרוויס נורטון, הזהיר כי התיעוד הוא מוגבל כדי לקבוע חד משמעית מה קרה, ויצא להגנת הרצין שירה.

"קשה לדעת מה השוטר ראה, חווה ופירש. כל מה שאני רואה זו תגרה קצרה מאוד. אני רואה את החשוד מצביע על משהו שנראה כמו סוג של נשק... מהסרטון, מבלי לדעת שום דבר אחר, השימוש בכוח נראה מתאים".

YOU MIGHT ALSO LIKE