מרגש: מנתח פלסטי מניו יורק תורם את שירותיו לניצולי טבח ה-7 באוקטובר
אירה סבצקי, הנשוי לכוכבת ריאליטי, מזמין את כל מי שנפצע בפיגוע הטרור האכזרי או במתקפות אנטישמיות, להגיע למרפאה שלו לטיפול בחינם. "רוצה לתת בחזרה למשפחה הישראלית שלי"

מנתח פלסטי מניו יורק, שהיה עם אשתו ושלושת ילדיו בירושלים באותה יום שבת השחורה, מציע כעת את שירותיו לקורבנות המתקפה האכזרית של חמאס.

אירה סבצקי בן ה-39, שנשוי לכוכבת 'עקרות בית אמיתיות' ליזי סבצקי, היה עם משפחתו בירושלים ב-7 באוקטובר, וחווה את האזעקות, ההלם והטראומה הקולקטיבית ששוררת בישראל.

עם שובו לארצות הברית, הוא החליט להירתפ ופתח את המרפאה שלו עם שלל ניתוחים, כולל ניתוח אף בעלות של למעלה מ-20,000 דולר, ללא שום עלות עבור קורבנות פיגוע הטרור הרצחני שביצעו חמאס באזרחי ישראל, כמו גם עבור יהודים שנפגעו מאלימות אנטישמית.

כך למשל, סבצקי עזר לילד יהודי בשם רפי, שהוכה בפניו עם אגרופים כאשר היה בלואר איסט סייד. "אנשים שלחו לי הודעות על ילד שהוכה בגלל היותו יהודי", סיפר המנתח הפלסטי.

רפי הגיע אל המרפאה של סבצקי עם אף שבור, וקיבל טיפול מכל הלב, ובחינם.

 "זה רפי, שלמרבה הצער היה קורבן לפשע שנאה אנטישמי", כתב סבצקי באינסטגרם. "אני אסיר תודה שיכולתי להציע את עזרתי אחרי האירוע הנורא הזה. אם אתם מכירים מישהו שחווה פשע שנאה וזקוק לניתוח פלסטי או שיחזור, אנא צרו קשר עם המשרד שלי. השירותים האלה יהיו בחינם".

נוסף לרפי, סבצקי סייע לנטלי סנאנדאג'י בת ה-28, ישראלית אמריקאית שחגגה בפסטיבל 'נובה' ונסה על חייה כאשר עשרות מחבלים הסתערו באכזריות על מתחם המסיבה.

כדי להרחיב את השירות שלו, סבצקי הרכיב צוות רופאים, כולל רופאי עור ומרדימים, שייסעו לאותם קורבנות. מעבר לפציעות גופניות, המנתח הפלסטי סיפר כי הוא טיפל אפילו בסטודנט יהודי שביקש להסיר קעקוע בעברית עם המילה "חי", מתוך חשש לחייו.

סבצקי אפילו סייע לאישה ישראלית שחשה לא בטוחה לנסוע לטורקיה לצורך ניתוח אף שנקבע לה, והציע לה את ההליך בארה"ב ללא עלות – על אף שמדובר בניתוח של למעלה משלוש שעלות ומחירו יותר מ-20,000 דולר.

"זה באמת עבוד עבורי לעשות משהו נחמד למישהו שסובל", אמר. "אני רוצה להרגיש שאני עושה משהו ונותן בחזרה לכל אחד מהמשפחה המרוחבת שלי בישראל".

YOU MIGHT ALSO LIKE