"ישראל צריכה להשתפר ביחסי ציבור – כי הצד השני מנצח אותה בחזית הזו"
הנשיא לשעבר דונלד טראמפ אמר כי "אין שנאה כמו שנאת הפלסטינים לעם היהודי", וטען כי העולם צריך לתת למלחמה "להתגלגל", למרות ש"הרבה אנשים מתים"

נשיא ארצות הברית לשעבר, דונלד טראמפ, העניק ראיון חדש שם אמר כי לדעתו המלחמה נגד חמאס צריכה להמשיך "להתגלגל", ונתן לישראל ציון נמוך ביחסי ציבור בעוד שהפלסטינים מצליחים לכבוש את דעת הקהל.

בשיחה עם 'יוניוויז'ן', טראמפ אמר שיש "מלחמה שמתרחשת, וכנראה שנצטרך לתת לה להתגלגל", למרות "שהרבה אנשים מתים".

(צילום: Getty Images)

הנשיא לשעבר טען כי ישראל "צריכה לעשות עבודה טובה יותר ביחסי ציבור, כי בכנות, הצד השני מנצח אותם בחזית דעת הקהל". הוא גם הוסיף כי "אין שנאה כמו שנאת הפלסטינים לישראל ולעם היהודי. וכנראה גם הפוך, אני לא יודע, זה לא כזה ברור".

"המלחמה לא הייתה צריכה לקרות מלכתחילה", אמר טראמפ, וביקר את ממשל ביידן שהזרים כספים לאיראן, שכן הרפובליקה האסלאמית היא "זו שהובילה" את המהלך. "ורק טיפשים יגידו שזה לא נכון. הם מובילים את זה. הם מסובכים, הם חכמים והם ערמומיים".

כרגיל, הנשיא לשעבר טען שאם הוא עוד היה בתפקיד, המלחמה לא הייתה פורצת בגלל גישתו הנוקשה לטהרן.

אבל כעת, "כל העולם פשוט מתפוצץ. רואים את אוקראינה, את ישראל, כל העולם פשוט בבלאגן". בתקופה שלי, המשיך, "סין ורוסיה פחדו, או יותר נכון כיבדו. לא היו בעיות, העולם היה בשלום. אני הנשיא הראשון שלא התחיל שום מלחמה, ואפילו סיימתי אחת. ניצחנו את דאעש תוך שבועות בודדים, למרות שאמרו שיקח שנים, בגלל שהצבא שלנו נהדר".

כמו רבים, טראמפ חושש שהעולם בדרך למלחמה כוללת, והטיל את האשמה על הנשיא ג'ו ביידן. "יש לנו מנהיג שלא מסוגל לרדת מהבמה, שלא מוצא את המדרגות, שלא יכול להרכיב 2 משפטים יחד. והוא זה שמתמודד עם פוטין או נשיא סין. ויש את האיום הגדול ביותר על העולם, נשק גרעיני, וביידן אפילו לא יודע מה זה נשק גרעיני".

YOU MIGHT ALSO LIKE