מושל פלורידה מוכיח שוב את עמידתו האיתנה לצד ישראל
מטוס עם ציוד רפואי המריא ממדינת הסאנשיין אל הארץ, שכן האספקה מיועדת לבית החולים ברזילי באשקלון שנפגע מספר פעמים מרקטות ששוגרו מרצועת עזה

מושל פלורידה הרפובליקני, רון דה-סנטיס, הוכיח שוב כי הוא עומד לצד ישראל – ובחסותו, ביום שישי יצא מטוס ממדינת הסאנשיין אל ישראל עם אספקה רפואית.

הציוד הרפואי יישלח את בית החולים ברזילי באשקלון, שמתחילת המלחמה נפגע מספר פעמים מרקטות ששוגרו מרצועת עזה לעבר ישראל.

הקונסול הכללי של הקונסוליה הישראלית במיאמי, מאור אלבז-סטרינסקי, פרסם ברשת החברתית X, טוויטר לשעבר, תמונות של האספקה ושל רגע ההמראה, וכתב:

"ציוד רפואי נשלח היום לישראל על ידי המושל רון דה-סנטיס. תודה לך המושל ותודה לכל מדינת פלורידה על התמיכה הנאמנה. אספקה זו תגיעה לבית החולים ברזילי בעיר אשקלון, שספג יותר מ-10 רקטות וטילים של חמאס".

לפני כשבועיים, כזכור, המושל הרפובליקני הנחה את המוסדות האקדמים במדינה שלו שלא לאפשר את המשך הפעילות של תאי סטודנטים שמביעים תמיכה במחבלי חמאס וקוראים להשמדת ישראל.

נקיטת העמדה הנחרצת הזו נגד אנטישמיות, סימנה את פלורידה כמדינה הראשונה בארה"ב שמוציאה מחוץ לחוק קבוצות התומכות בארגון הטרור ששולט בעזה ומכנות את המעשים שלהם "ניצחון היסטורי להתנגדות הפלסטינית".

הסנקציות של דה-סנטיס כוונו בעיקר לתא 'סטודנטים למען צדק בפלסטין', ה-SJP, שכפי שדיווחנו אתמול, פעילותו הושעתה גם באוניברסיטת קולומביה לאחר שהקבוצה חגגה את הטבח על אזרחי ישראל ומשתמשת ברטוריקה אנטישמית אלימה.

אחרי השחיטה ההמונית שביצעו מחבלי חמאס, אותו תא סטודנטים אמר כי מדובר ב"רגע היסטורי וחסר תקדים עבור הפלסטינים בעזה".

YOU MIGHT ALSO LIKE