סרט הזוועות הוקרן לבכירים בהוליווד – וקטטה המונית פרצה ברחובות
חלק מהצופים נטשו את האולם בשל המראות המחרידים, וגל גדות – שקידמה את האירוע, לא הגיעה בשל חשש לביטחונה | קטטה אלימה התפתחה בין מפגינים ישראלים לפרו-פלסטינים

סרט הזוועות שביצע חמאס באזרחי ישראל הוקרן אתמול בערב לכ-200 בכירים בהוליווד, תחת נוכחות ביטחונית כבדה מאוד – כאשר בחוץ נערכה הפגנה פרו-פלסטינית אלימה.

סרטונים שפורסמו ברשתות החברתיות הציגו מהומה גדולה מחוץ לאירוע, שהתקיים במוזיאון הסובלנות. קטטה אלימה התפתחה במקום ואף דווח על שימוש בגז פלפל, כאשר כוחות רבים של משטרת לוס אנג'לס היו במקום, כאשר אפילו ה-FBI נערך מבעוד מועד.

ארגונים פרו-פלסטינים, שנציגיהם הגיעו למקום, קראו לביטול האירוע בטענה שמדובר בפרופגנדה ישראלית וטענו ש"הציונים מאיימים באלימות נגד מפגינים פרו-פלסטיניים".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by HEBREW NEWS (@hebrewnews)

ראש עיריית אל.איי, קארן בס, גינתה את האלימות מחוץ להקרנה וכתבה: "איננו יכולים לאפשר למתח העולמי הנוכחי להתגלגל לאלימות הבלתי מקובלת הזו בעיר שלנו. זוהי תקופהה של כאב ומצוקה עצומים עבור אלפים מתושבינו. עלינו לעמוד ביחד".

גל גדות ובעלה ירון ורסנו, יחד עם הבמאי הישראלי גיא נתיב, היו אלה שקידמו את ערב הקרנת הסרט – שהופק על ידי צה"ל ונערך ברובו מתיעודים שצולמו על ידי מחבלי חמאס עצמם. באירוע נכחו גם פקיד בכיר של צה"ל ושגריר ישראל באו"ם, גלעד ארדן.

על פי הדיווחים, גדות התבקשה שלא להגיע למקום מחשש לביטחונה, אך בעלה, הבמאי הישראלי שזכה באוסקר, ועוד מספר אנשי תעשייה יהודים כן הגיעו. גם תסריטאים, מפקידים ואנשי קרייאטיב הגיעו, אך נראה שאף אחד מהכוכבים הגדולים של הוליווד לא נכחו במקום.

כפי שנראה בהקרנות הקודמות שנערכו לעיתונאים זרים, בכירים עולמיים וגם חברי כנסת ישראלים – חלק מהצופים לא היו מסוגלים לצפות במראות המחרידים ויצאו באמצע ההקרנה.

ארדן, שגם כן פעל לקידום האירוע, נאם לפני ההקרנה: "הסרט ישנה את הצורה שבה את רואים את המזרח התיכון ואת הדרך ששבה אתם מסתכלים על המלחמה בעזה".

"ישראל נמצאת במלחמה על עתידה. מה שאתם הולכים לראות זה ברוטאליות שלא ראיתם מעולם. את חמאס צריך להשמיד, בדיוק כמו את דאעש ואל-קעידה, כדי למנוע טבח עתידי נוסף", אמר השגריר הישראלי.

YOU MIGHT ALSO LIKE