אחיות תלשו פוסטרים של חטופים – אך אביהן מתעקש: "הן ילדות טובות"
אחרי שהסרטון של השתיים הפך ויראלי, וה'ניו יורק פוסט' עשה להן שיימינג – האבא העניק ראיון והסביר מדוע בנותיו קרעו את הכרזות של הקורבנות הישראלים

אחיות צעירות מניו יורק תועדו תולשות פוסטרים של חטופים ישראלים, בעוד שהן אומרות 'שתזד**ן ישראל', וזכו לשיימינג חריף מצד ה'ניו יורק פוסט' ששם אותן בשער העיתון עם הכותרת: 'ללא שמץ של הגינות'.

בעקבות הסערה, אביהן של הבנות איה ודנה העניק ראיון ל'פוסט' והתעקש כי הן "ילדות טובות" וכי הוא תמיד עשה כמיטב יכולתו לחנך אותן להבדיל בין טוב לרע.

חסן בקארט, לבנוני שעבר לניו ירוק לפני יותר מ-35 שנים, אמר כי "הן ילדות טובות... ועכשיו הבנות שלי צופות בתמונות של תינוקות מתים, בניינים קורסים על אנשים. וזה עושה להן משהו".

הוא גם התייחס גם למלחמה במזרח התיכון וטען כי לא מדובר על "יהודים או מוסלמים. זה קשור לאדמה, לכוח ומי יכול לשלוט".

בקארט סיפר כי אחרי שהסרטון הפך ויראלי והתמונה שלהן התנוססה על גבי עמוד השער של 'הפוסט', הוא ניהל איתן שיחה ואמר כי הוא לא מסכים עם השפה הפוגענית שלהן.

הוא התעקש כי הן לא אנטישמיות וכי המעשים שלהן הוצאו מהקשרם. "ברור שהבנות שלי לא צריכות לקלל ככה. אבל רציתי להבין, והן הסבירו לי: 'אבא, זה לא נכון מה שהם אומרים, זה התחיל ככה ונגמר ככה, אבל לא הראו למה זה קרה'".

לטענת האחיות, האישה שצילמה את הסרטון – מרילין אדלר, שהייתה עם שתי בנותיה הבוגרות – התעמתה והתגרתה בהן.

אדלר בינתיים לא מסרה תגובה, אבל לפני מספר ימים העידה בפני התקשורת: "ביקשנו מהן שלא להוריד את הכרזות, אבל הן קיללו אותי ואת הבת שלי. הייתי מבועתת והרגשתי מפוחדת", אמרה וסיפרה כי אחת מבנותיה, מליסה, התחננה בפני איה ודנה שלא להסיר את הכרזות כי מדובר ב"אזרחים חפים מפשע". בתגובה, אחת מהאחיות אמרה: "לכי להזד**ן, ושישראל תזד**ן".

התקרית הזו היא רק אחת מני יותר מדי אירועים בארה"ב ובעולם כולו, בהם אנשים אנטישמיים הסירו פוסטרים של חטופים ישראלים.

ראש עיריית ניו יורק, אריק אדמס, גינה בתוקף: "לתלוש כרזה של בן ערובה היא מעשה שגוי שנובע מחוסר כבוד לקורבנות הטרור".

YOU MIGHT ALSO LIKE