מותו הפתאומי של מתיו פרי: הרשויות מחכות לתוצאות הטוקסיקולוגיה
על אף הדיווחים כי אין חשד לשימוש בסמים, משרד הבוחן הרפואי של לוס אנג'לס דחה את אישור סיבת המוות, ככל הנראה מכיוון שיש צורך בחקירה נוספת

סיבת מותו של מתיו פרי, כוכב הסדרה המצליחה בעולם 'חברים', עדיין אינה ידועה והיא "נדחתה" עד לחקירה נוספת.

על אף הדיווחים כי אין חשוד לשימוש בסמים, בדיקת הנתיחה שלאחר המוות לא הניבה ממצאים חד משמעיים, ולכן גורמים רשמיים ממתינים כעת לתוצאות בדיקות הטוקסיקולוגיה. עם זאת, יש לציין כי המשטרה מסרה שלא נמצאו סמים במקום.

(צילום: רויטרס)

כזכור, הכוכב האהוב משנות ה-90 ששיחק במשך כל 10 העונות של חברים את צ'נדלר, נמצא ביום שבת ללא רוח חיים בתוך הג'קוזי בביתו שבפסיפיק פליסיידס, לוס אנג'לס.

משרד הבוחן הרפואי של המחוז עדכן כי התיק בינתיים נדחה. הכרזה כזו בדרך כלל אומרת שהנתיחה שלאחר המוות הושלמה, אבל יש צורך בהמשך החקירה שתניב עוד פרטים.

עם זאת, דובר משטרת לוס אנג'לס אישר מחדש כי לא נמצאו סימנים לטראומה על גופו של פרי בן ה-54, ולכן אין חשד לפלילים.

פרי, שנולד במסצ'וסטס וגדל בקנדה, היה בן 24 כשהחל לגלם את צ'נדלר בינג בסיטקום אולי המצליח ביותר בכל הזמנים. הפרק האחרון של הסדרה השיג 52.2 מיליון צופים רק בארצות הברית, מה שהפך את הפרק הזה לנצפה ביותר בטלוויזיה של שנות ה-2000.

אבל מותו של פרי מעלה מיד תהיות האם יש קשר לסמים, שכן בשיא תהילתו, השחקן נאבק בהתמכרויות למשככי כאבים ולאלכוהול, ועבר שיקום במספר הזדמנויות.

בשנת 2016, הוא סיפר בראיון כי שלוש שנים שלמות מהצילומים של 'חברים' נמחקו מזכרונו, זאת בגלל שתיית אלכוהול ונטילת סמים.

YOU MIGHT ALSO LIKE