תושבי אל.איי - תסגרו את החלונות: למעלה מ-2 מיליון זבובים בדרך לעיר
מחלקת החקלאות של הגולדן סטייט הודיעה שתשחרר מיליוני זבובים באזור, זאת בשל גילוי שתי נקבות של זבובי פירות אשר יכולות להטיל ביצים בפירות וירקות ולגרום למתקפת רימות

למעלה מ-2 מיליון זבובי פירות זכרים ישוחררו באזור פארק ליימרט שבלוס אנג'לס על ידי מחלקת החקלאות של קליפורניה – זאת בעקבות גילוי של שני זבובי פירות בר באזור.

הבעיה עם זבובי פירות הבר הנקבות שהתגלו היא שהם עלולים להטיל ביצים בתוך יותר מ-250 סוגים של פירות וירקות – מה שיוביל לרימות, שיהרסו את התוצרת החקלאית. בשל כך, מחלקת המזון והחקלאות של הגולדן סטייט החליטה לתחום אזור של כ-180 קמ"ר, בין שדרות מלרוז לשדרות ווסט סנטורי, לבין שדרות נוין והכביש המהיר של סן דייגו.

זהו מהלך שמתרחש באופן קבוע באזור לוס אנג'לס כדי למנוע רבייה של זבובים נוספים. אבל הפעם מאמץ ההדברה הוא רחב היקף, וכולל 2.25 מיליון זבובים.

כאמור, כחלק מהניסיון למגר את נקבות הזבובים, ה-CDFA ישחרר זבובים זכרים סטריליים, וירסס חומר הדברה טבעי באזורים המרוחקים כ-200 מטרים מגילוי הזן המזיק, כדי למגר כל זבוב נקבה מזדווגת. כמו כן, צוותי איכות הסביבה גם יסירו כל פרי בטווח 100 מטרים מגילוי הזבוב.

הרשויות המקומיות אמרו לתושבים כי אם הם מאמינים שהפירות והירקות שלהם נגועים בזחלים, הם מוזמנים להתקשר למוקד המזיקים של קליפורניה. עם זאת, גורמים רשמיים אמרו שהתושבים עדיין יכולים לצרוך את הפירות שלהם אם הם רוצים, אחרת פשוט להשליך את התוצרת החלקאית שלהם לפח בתוך שקיות כפולות.

YOU MIGHT ALSO LIKE