סטודנט ישראלי הותקף באונ' קולומביה – בת 19 מואשמת בפשע שנאה
צעיר ישראלי הסתובב באחד הקמפוסים של המוסד האקדמי וחילק עלוני הסברה על הטבח שאירע בישראל. אלא שאז הוא נתקל בצעירה שקיללה אותו ותקפה אותו עם מקל

צעירה בת 19 הואשמה כי תקפה עם מקל סטודנט ישראלי מאוניברסיטת קולומביה ועומדת כעת בפני אישומי פשע שנאה. בינתיים, היא קיבלה שחרור בפיקוח לפני העמדה לדין בביהמ"ש הפלילי במנהטן, שייערך ביום חמישי הקרוב.

ביום רביעי האחרון בשעות הערב המקודמות, מקסוול פרידמן בת ה-19 התנפלה על סטודנט ישראלי בן 24 והכתה אותו עם מקל.

(צילום: רויטרס)

הצעיר שהותקף העניק ראיון לעיתון הסטודנטים של המוסד האקדמי, ובעודו מדהה רק כ-I.A, סיפר כי הוא וקבוצה נוספת של סטודנטים חילקו עלונים על הטרגדיה בישראל, עם תמונות של הרוגים וחטופים.

על פי התלונה, פרידמן הגיעה והחלה לקרוע חלק מהפוסטרים והחלה לקלל את המפגינים. אחר כך צעקה לעברם: "אז אני מזלזלת בכך, ומה? מה תעשו בנידון? אם יש לכם בעיה, נוכל לטפל בה עכשיו". בת ה-19 מואשם גם בהטרדה בנסיבות מחמירות וגם בהחזקת נשק.

לאחר מכן, היא דחפה את בן ה-24, וככל הנראה תפסה מטאטא והחלה להכות אותו, מה שהותיר אותו עם שבר באצבע וחתכים.

"זה בגלל שאני ישראלי... ואני נמצא תחת סוג מסוים של איום", סיפר הצעיר, והוסיף כי הוא חושש לביטחונו ולכן לא יחזור לקמפוס בזמן הקרוב. "כולנו בהלם מכך שהדברים האלה יכולים לקרות בקמפוס שלנו, שאמור להוות מקלט בטוח".

"אנחנו לא יודעים איך להתמודד עם המצב, שלא לדבר על זה שהמשפחות והחברים שלנו עוברים את הסיוט הכי גרוע, ומבחינה מנטלית אנחנו באותה ספינה איתם", הוסיף בן ה-24. "ועכשיו אנחנו צריכים להתמודד עם העובדה שהקמפוס כבר לא בטוח עבורנו".

YOU MIGHT ALSO LIKE