גרים בארה"ב? זו הדרך שבה תתרמו למאבק למען ישראל
כישראלים שחיים בגולה, יש לנו את הכוח להילחם למען דעת הקהל העולמית – שעם כל יום שעובר, התמיכה הולכת לכיוון חמאס. עקבו אחר ההמלצות שבכתבה, וכך תחזקו את המדינה

העם היהודי עובר את הטרגדיה המחרידה ביותר שחווה מאז השואה, עם אלפי אזרחים שנשחטו, מאות חטופים, עוד אלפים שנפצעו פיזית ונפשית – וטראומה קולקטיבית שלא פסחה על אף ישראלי או יהודי.

אף אחד מאיתנו לא יכול להתעלם ממה שקורה, ואין כמעט אחד שלא מפרסם ברשתות החברתיות את תחושותיו ודעותיו. ועם כמה שקשה להיות רחוקים מהבית, מהמשפחה והחברים בישראל, ועם חוסר האונים הגדול – יש בנו צורך להראות את ההזדהות שלנו מאלפי קילומטרים.

אבל כישראלים שחיים בגולה עם חברים מכל העולם, יש לנו תפקיד מאוד חשוב במאבק הבינלאומי למען המדינה.

במקום לפרסם לחברינו ומשפחתנו בישראל - תשתפו סרטוני הסברה באנגלית, ספרדית או כל שפה שהיא לא עברית.

הפגנת תמיכה בישראל שנערכה בלוס אנג'לס (צילום: Getty Images)

על אף הכעס והכאב העמוק, חשוב שנפיץ מידתיות ומתינות כי דעת הקהל העולמית היא מאוד שברירית. עם הימים שעוברים, הזוודעות שחווינו מתפוגגות והפרופגנדה של חמאס מתחזקת. לכן קריטי שנמשיך להפיץ עדויות עם כתוביות באנגלית, ראיונות ותמונות.

כאשר אתם נתקלים בסרטוני הסברה למען ישראל, תצפו בהם עד הסוף, תעשו לייק ואפילו תשמרו אותם, כדי שהחשיפה של אותם סרטונים תגדל וכך האלגוריתם ידאג שהם יגיעו ליותר אנשים בפיד שלכם.

בימים קשים אלה, עם ישראל מאוחד כמו של היה תקופה יותר מדי ארוכה, מה שמהווה נקודת אור קטנה בתקופה חשוכה זו. כעת עלינו להתאגד ולהסביר לעולם שיש לנו זכות קיום וחובה להילחם נגד הטרור. 

YOU MIGHT ALSO LIKE